Positiv hjemme, negativ hos lægen?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Lumti'lias skriver:

Jeg ved godt at det ikke er det svar man ønsker, men prøv at vent et par dage

Er i vildrede altså! Er jeg gravid eller ikke, så træls altså!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Mother-love

Jeg var ude for det samme. Vent nogle dage og så tag en ny. Det hjalp her. Men var mega forvirret og troede lige pludselig ikke på at jeg var gravid.
Men vil sige at er du sikker på de tests du selv har taget var positive så er du gravid

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Jeg var ude for det samme. Vent nogle dage og så tag en ny. Det hjalp her. Men var mega forvirret og troede lige pludselig ikke på at jeg var gravid.
Men vil sige at er du sikker på de tests du selv har taget var positive så er du gravid

De 2 igår var positive, men tog 3 i dag her fra 30 min. siden. De var negative!!!

Anmeld

17. januar 2012

Mother-love

Anonym skriver:

De 2 igår var positive, men tog 3 i dag her fra 30 min. siden. De var negative!!!

Umm ja det er jo ikke nemt så. Men vent et par dage og test igen. Ved godt det kan være super træls. Har jo selv været der. Men det er det eneste råd man kan give

Anmeld

17. januar 2012

Flødebollen

Jeg ved det ikke, men kan det måske have noget at gøre med at det er aftenurin? Hvor langt er du gået over tid. Ellers køb en clearblue - den giver dig klart svarKrydser fingre!

Anmeld

17. januar 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Tog 2 test igår, de var positive. Det var eftermiddags urin.

Var ved lægen i dag, og fik en negativ test med morgenurin!

Underligt, hvad skal jeg tro?!

Jeg har fået af vide at det er samme måde det forgår både hos lægen og hjemmetest. Men prøv at teste igen om et par dage, og hvis det stadig viser positi, så rring til  lægen og bed om en blodprøe, hvis urinprøven stadig viser negativ.

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Jeg ved det ikke, men kan det måske have noget at gøre med at det er aftenurin? Hvor langt er du gået over tid. Ellers køb en clearblue - den giver dig klart svarKrydser fingre!

Synes virkelig det er underligt!

Positiv i går aftes.

Negativ i morges, hos lægen.

Negativ her til aften hjemme.

Anmeld

17. januar 2012

kvinde84

Lige et spørgsmål, til alle jer der har været hos lægen og fået taget en graviditetstest lige efter forventet mens. Hvorfor? Ud fra alt jeg har hørt, lige fra nære veninder og til diverse trådstartere, så kan lægens test slet ikke måle en graviditet (hos de aller fleste) før MINDST 1-2 uger efter forventet mens. Og hjemmetestene nu om dage er så sikre, at hvis den siger gravid, og da mange enda prøver med flere end en, så er du 99,9% sikker på at så er du altså gravid. Jeg personligt kan slet ikke forstå hvorfor man så vil til lægen at tisse på endnu en pind. Hvis lægens test så endelig skulle vise positiv (hvad den til de flestes frustration, næsten aldrig gør), så bliver man bare sendt hjem igen med beskeden - kom igen om ca 4 uger! Så plz fortæl mig - hvorfor gå til lægen for at tisse på pinden?????

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

kvinde84 skriver:

Lige et spørgsmål, til alle jer der har været hos lægen og fået taget en graviditetstest lige efter forventet mens. Hvorfor? Ud fra alt jeg har hørt, lige fra nære veninder og til diverse trådstartere, så kan lægens test slet ikke måle en graviditet (hos de aller fleste) før MINDST 1-2 uger efter forventet mens. Og hjemmetestene nu om dage er så sikre, at hvis den siger gravid, og da mange enda prøver med flere end en, så er du 99,9% sikker på at så er du altså gravid. Jeg personligt kan slet ikke forstå hvorfor man så vil til lægen at tisse på endnu en pind. Hvis lægens test så endelig skulle vise positiv (hvad den til de flestes frustration, næsten aldrig gør), så bliver man bare sendt hjem igen med beskeden - kom igen om ca 4 uger! Så plz fortæl mig - hvorfor gå til lægen for at tisse på pinden?????

Bekræftelse, derfor jeg måtte til lægen!

Gjorde jeg med den første

Anmeld

17. januar 2012

Kris89

kvinde84 skriver:

jeg ringede til lægen da jeg fik de to streger - hun sagde tillykke, bestil en tid til når du er omkring uge 8.

hun ville ikk engang se mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.