Har ikke tid til at føde før termin ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Møn-Mor

Ih nu går jeg her og føler mig lidt tidspresset .

Var ude at kigge på ny (brugt) bil i går, som kan indeholde os alle tre og barnevogn, da vi ellers er indehavere af 2 stk. gulpladebiler.

Bilen var lige os/mig og jeg skal nu i banken i morgen for at få aftalt lån (har selv til halvdelen af bilens pris) , når det er på plads, håber jeg vi kan nå at hente den i Greve torsdag el. fredag.

Så I kan da godt se piger, at jeg TIDLIGST må gå i fødsel i weekenden ikk'? el. på terminsdatoen på mandag .

Var til jordemoder i dag, som skød den bette til at veje 3500-3600 g og så fik jeg en tid på fødegangen til d. 2. februar (41+3), så fremt jeg ikke har født inden.

Måske Sigrid har født eller er i fødsel nu? Ja og Marlene?

/Winnie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

kekp

Møn-Mor skriver:

Ih nu går jeg her og føler mig lidt tidspresset .

Var ude at kigge på ny (brugt) bil i går, som kan indeholde os alle tre og barnevogn, da vi ellers er indehavere af 2 stk. gulpladebiler.

Bilen var lige os/mig og jeg skal nu i banken i morgen for at få aftalt lån (har selv til halvdelen af bilens pris) , når det er på plads, håber jeg vi kan nå at hente den i Greve torsdag el. fredag.

Så I kan da godt se piger, at jeg TIDLIGST må gå i fødsel i weekenden ikk'? el. på terminsdatoen på mandag .

Var til jordemoder i dag, som skød den bette til at veje 3500-3600 g og så fik jeg en tid på fødegangen til d. 2. februar (41+3), så fremt jeg ikke har født inden.

Måske Sigrid har født eller er i fødsel nu? Ja og Marlene?

/Winnie

Så må vi krydse fingre for at du føder på terminsdagen

Det ville også passe mig perfekt at føde på terminsdagen. Har også termin den 23 ligesom dig. Så har min mand nemlig fået overstået aftenmøde på hans arbejde som han helst skal med til, og så skulle han også være helt klar parat til at sige bye bye til jobbet i 3 dejlige uger

Kh

Kit 

Anmeld

17. januar 2012

Møn-Mor

Hehe ja vi vil gerne nå det hele .

Det bliver spændene at se, hvornår vi rent faktisk levere den bette hver især, når nu vi har termin samtidig .

/Winnie

Anmeld

17. januar 2012

CmarianN

Det må da være dejligt at tænke man ikke har tid endnu... GID det var mig! Tiden her er begyndt at gå laaaangsom :-(

Og har først termin den 28. :-(

Lad os håbe Malene og Sigrid ja og Hoor (hun er jo endnu længere over tid) har eller er i gang med at føde :-) 

Anmeld

17. januar 2012

Møn-Mor

CmarianN

Ja tænk sig det kan nå at ændre sig sådan, at jeg p.t. gerne vil have, at den bette venter lidt endnu, men faktisk rart, at jeg lige nu har bilkøbet at fokusere på.
For hvor er nætterne laaaange, når jeg sover SÅ dårligt .

Nå ja da stakkels Höör, håber de alle tre snart levere !

/Winnie

Anmeld

17. januar 2012

kekp

Møn-Mor skriver:

Hehe ja vi vil gerne nå det hele .

Det bliver spændene at se, hvornår vi rent faktisk levere den bette hver især, når nu vi har termin samtidig .

/Winnie

Ja det bliver rigtig spændende. Jeg synes slet ikke at han viser tegn på at han gerne vil ud

Skal til jm på torsdag, så er spændt på hvad hun siger

Anmeld

17. januar 2012

Carl-Emil's mor

Hvor er I søde men jeg levere intet før næste uge der er intet at komme efter og vil ikke sættes igang når de regner med det kun vil gøre min fødsel mere besværlig

Anmeld

17. januar 2012

Malene76

Hej de damer...

Håber babyen hører efter hvad mor siger...  Og kommer som bestilt.

Her sker der intet endnu. Venter i spænding.  Min søde onkel (fasters mand) har bestilt veer til mig i aften kl. 23!! Mend et ser ikke ud til at det sker. Kom ikke og sig at min familie ikke gerne vil se vores lille pus hurtigst muligt.

KH Malene

Anmeld

18. januar 2012

Møn-Mor

Höör:
Nej det kan jeg godt forstå, det må være det absolut rareste at gå igang af sig selv !

Malene76:
Orjs en vebestilling ligefrem, sgu smart hvis det virker *griner*.

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.