Anbefal en børnehave i Vallensbæk strand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.484 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Chalala85

Hej piger,

Vi flytter i rækkehus her d, 1/2 i Vallensbæk strand og Mikkel skal i den anledning have en ny BH.

Så har i nogen gode erfaringer med en dejlig BH???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Loa

Opper den lige for dig

Håber i finder en rigtig dejlig BH til ham (Okay lød lidt mærkeligt at læse)

Anmeld

17. januar 2012

Chalala85

Loa skriver:

Opper den lige for dig

Håber i finder en rigtig dejlig BH til ham (Okay lød lidt mærkeligt at læse)

Tak smukke haha jaaaaa, men ved hvad du mener. Ellers tænker jeg at ringe til kommunen og forhøre mig. De kan vel guide mig frem går jeg ud fra ?

Anmeld

17. januar 2012

K&S

Chalala85 skriver:

Hej piger,

Vi flytter i rækkehus her d, 1/2 i Vallensbæk strand og Mikkel skal i den anledning have en ny BH.

Så har i nogen gode erfaringer med en dejlig BH???

Halløjsa

Vi bor selv i Vallensbæk og er MEGET glade for at bo her (det ville jeg bare lige sige )

Hvor henne i Vallensbæk har I købt rækkehus?

Der er ved at blive færdiggjort en ny daginstitution i Amalieparken, den skulle være klar til børn den 1. marts  Super lækre indendørs og udendørsarealer, men der skal selvfølgelig "skabes" en kultur

Stien og Sommerfuglen ligger ved siden af hinanden i Vejlegårdsparken og 2 fra min mødregruppe har børn i hhv. den ene og den anden og har kun godt at sige  

Stien har tilknyttet en bus, så en børnegruppe er afsted hver dag - hvordan det planlægges ved jeg ikke, men det er kun børnehavebørn, der kommer afsted med bussen. Stien er også lige blevet renoveret med nyt indeklimasystem, ny belysning, nye vinduer m.m. og er blevet "up to date"

Der er ligeledes 2 fra min mødregruppe, der har børn i Mejsebo (også børnehavebørn) og de er også meget tilfredse...!

Spørg endelig hvis der er andet jeg kan hjælpe med

Anmeld

17. januar 2012

Chalala85

K&S skriver:

Halløjsa

Vi bor selv i Vallensbæk og er MEGET glade for at bo her (det ville jeg bare lige sige )

Hvor henne i Vallensbæk har I købt rækkehus?

Der er ved at blive færdiggjort en ny daginstitution i Amalieparken, den skulle være klar til børn den 1. marts  Super lækre indendørs og udendørsarealer, men der skal selvfølgelig "skabes" en kultur

Stien og Sommerfuglen ligger ved siden af hinanden i Vejlegårdsparken og 2 fra min mødregruppe har børn i hhv. den ene og den anden og har kun godt at sige  

Stien har tilknyttet en bus, så en børnegruppe er afsted hver dag - hvordan det planlægges ved jeg ikke, men det er kun børnehavebørn, der kommer afsted med bussen. Stien er også lige blevet renoveret med nyt indeklimasystem, ny belysning, nye vinduer m.m. og er blevet "up to date"

Der er ligeledes 2 fra min mødregruppe, der har børn i Mejsebo (også børnehavebørn) og de er også meget tilfredse...!

Spørg endelig hvis der er andet jeg kan hjælpe med

Ihh det lyder helt fantastisk. Det er i strandhaven, den bebyggelse med rækkehuse.

Jeg har også kigget rigtig meget på stien og sommerfuglen og de ligger jo ikke så langt væk

Hvordan er indkøbsmulighederne? Ved der er fakta og netto der ved stationen, men er der måske en rema1000 i nærheden?

Er opvokset i Karlslunde så kender da lidt til Vallensbæk

Anmeld

17. januar 2012

K&S

Chalala85 skriver:

Ihh det lyder helt fantastisk. Det er i strandhaven, den bebyggelse med rækkehuse.

Jeg har også kigget rigtig meget på stien og sommerfuglen og de ligger jo ikke så langt væk

Hvordan er indkøbsmulighederne? Ved der er fakta og netto der ved stationen, men er der måske en rema1000 i nærheden?

Er opvokset i Karlslunde så kender da lidt til Vallensbæk

Ih, Strandhaven er SÅ lækre rækkehuse  har I købt eller lejer I? Og nej, der der ikke langt til de 2 institutioner  hvornår skal han starte?

Der ligger en Netto, en Fakta og en Superbrugsen i Vallensbæk centeret  men der ligger en Rema1000 på Ishøj Strandvej - jeg har lige taget den på google maps og der er 2 km. fra Strandhaven og dertil

Hehe, min mand er fra Greve og jeg er fra Solrød

Anmeld

17. januar 2012

Chalala85

K&S skriver:

Ih, Strandhaven er SÅ lækre rækkehuse  har I købt eller lejer I? Og nej, der der ikke langt til de 2 institutioner  hvornår skal han starte?

Der ligger en Netto, en Fakta og en Superbrugsen i Vallensbæk centeret  men der ligger en Rema1000 på Ishøj Strandvej - jeg har lige taget den på google maps og der er 2 km. fra Strandhaven og dertil

Hehe, min mand er fra Greve og jeg er fra Solrød

De er nemlig lækre. Først lejer vi for at være sikre på der er det vi vil og så køber vi :-) helt perfekt så er det jo nemt ahandlede og er virkelig glad for rema1000. Ej hvor sjovt, min mand er fra Solrød ;-)

Anmeld

17. januar 2012

K&S

Chalala85 skriver:

De er nemlig lækre. Først lejer vi for at være sikre på der er det vi vil og så køber vi :-) helt perfekt så er det jo nemt ahandlede og er virkelig glad for rema1000. Ej hvor sjovt, min mand er fra Solrød ;-)

Super god ide...!  Er det et 2 eller 3 plans, I skal flytte ind i?

Hvor bor I nu?

Må man spørge, hvad din mand hedder?

Anmeld

17. januar 2012

Chalala85

K&S skriver:

Super god ide...!  Er det et 2 eller 3 plans, I skal flytte ind i?

Hvor bor I nu?

Må man spørge, hvad din mand hedder?

Det er 3 plans :-) vi bor i Søborg men vil gerne tilbage til rødderne;-) ja da, Tim Fjeldberg 

Anmeld

17. januar 2012

K&S

Chalala85 skriver:

Det er 3 plans :-) vi bor i Søborg men vil gerne tilbage til rødderne;-) ja da, Tim Fjeldberg 

Lækkert lækkert, bare det var os

Tak, det siger mig dog ikke lige noget, men kan også se han er nogle år ældre end mig

(et plus i Vallensbæk er også de billige institutionspriser )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.