Viktor - 5 uger gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Den kommende far

Så er Viktor blevet 5 uger gammel 

Han er den sidste uge rundet et kilo, flyttet sygehus og kommet i åben kuvøse bare for at nævne nogle få ting.

Det går rigtig hurtigt og han udvikler sig og oplever nye ting hele tiden. Idag har han for eksempel haft besøg af øjenlægen for første gang og han skal komme hver uge fremover. Øjenlægen sagde at alt så ud som det skal

http://babydutten.blogspot.com/2012/01/viktor-5-uger.html

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

MomInTheMaking

Det er godt at høre!

Jeg er en af dem der følger lidt med på jeres blog.. og han er virkelig en sej lille gut. Ønsker jer alt det bedste.

-Sheila

Anmeld

17. januar 2012

Annette A

Hvor er han bare fin og hvor er det godt at høre at han har det godt.  

Anmeld

17. januar 2012

Den kommende far

Mom In The Making skriver:

Det er godt at høre!

Jeg er en af dem der følger lidt med på jeres blog.. og han er virkelig en sej lille gut. Ønsker jer alt det bedste.

-Sheila

han er så sej

Anmeld

17. januar 2012

MariaKyedDK

Den kommende far skriver:

Så er Viktor blevet 5 uger gammel 

Han er den sidste uge rundet et kilo, flyttet sygehus og kommet i åben kuvøse bare for at nævne nogle få ting.

Det går rigtig hurtigt og han udvikler sig og oplever nye ting hele tiden. Idag har han for eksempel haft besøg af øjenlægen for første gang og han skal komme hver uge fremover. Øjenlægen sagde at alt så ud som det skal

http://babydutten.blogspot.com/2012/01/viktor-5-uger.html

lille superman 

Anmeld

17. januar 2012

Vidunderligeunger

åhr... lille myr. Din kæreste og mig var lige langt inden hun fødte, så det var ret vildt at se lille Viktor. 

Har lige læst sidste opdatering på bloggen, og det er dejligt at læse I er glade for Herning sygehus. Der lå vi også da vi fik Alberte i 2010 og var også rigtig rigtig glade for det

håber selvfølgelig at I er kommet hjem når vi lander deropppe igen til marts  

Anmeld

17. januar 2012

Den kommende far

MAJ*MOR skriver:

åhr... lille myr. Din kæreste og mig var lige langt inden hun fødte, så det var ret vildt at se lille Viktor. 

Har lige læst sidste opdatering på bloggen, og det er dejligt at læse I er glade for Herning sygehus. Der lå vi også da vi fik Alberte i 2010 og var også rigtig rigtig glade for det

håber selvfølgelig at I er kommet hjem når vi lander deropppe igen til marts  

Vi har fået at vide at vi skal regne med at komme hjem omkring terminen som er 7 marts.

Anmeld

17. januar 2012

Camilla..

hvor er han bare sej..

Anmeld

17. januar 2012

Den kommende far

Camilla.. skriver:

hvor er han bare sej..

Det er han bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.