Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er lige et indlæg fra en utålmodig sjæl
Bliver det en dreng eller en pige udfra min maves facon?? Gæt, hvis i har lyst, måske nogen har erfaring selv. Får selv svaret ved en kønsscanning om 2 uger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor langt er du henne? Måske en dreng, men syntes det er svært at gætte når maven er så lille og fin. Syntes bare at pige maver fylder mere ud til siden.. Vh stine
projekt-ønskebarn skriver: Her er lige et indlæg fra en utålmodig sjæl Bliver det en dreng eller en pige udfra min maves facon?? Gæt, hvis i har lyst, måske nogen har erfaring selv. Får selv svaret ved en kønsscanning om 2 uger
Jeg tror det er en pige der ligger derinde
ligner min drengemave
Tak for jeres svar
Jeg er kun i 14 uge (13+1) så er ikke så langt henne endnu, er bare utålmodig og nysgerrig
Selv tror jeg på en pige (blot en intuition) men nu må vi se, så længe det er sundt og rask, så er jeg glad
Fin mave
Jeg tror det er en pige
Jeg gætter på en dreng..
(men gættede ikke engang rigtig hos mig selv )
Jeg gætter på en lille pige jeg venter en dreng og min mave har været meget spids helt fra start synes din ser mere rund ud, så derfor gætter jeg pige..
Husk en update om to uger så vi kan se om vi gættede rigtigt
Tak igen allesammen, det står rimelig lige med gættende så jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed Opdatere så snart jeg kender svaret på den lille spunk.
Nessie skriver: Fin mave Jeg tror det er en pige
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128