dårlig samvittighed :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Koen.

Hej piger

Ih samvittigheden gnaver i mig i disse dage ligger med lungebetændelse, så den sunde stil må siges at være røget helt i vasken, mens Lærke er i dagpleje får jeg sådan set is indenbords da det køler den ømme hals

Men ved jo at Liam nok havde lidt bedre af lidt frugt, grønt og rugbrød men det kradser bare fælt i halsen

Og samtidig får man jo os dårlig samvittighed over for Lærke da hun får lov til at se liidt mere tegnefilm end ellers da jeg bare er tør for energi pt

Andre der kan få dårlig samvittighed over for de små i maverne?

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

sofiell89

Jeg har meget dårlig samvittighed lige pt. Jeg døjer så meget med halsbrand og sure opstød, at jeg faktisk ikke har spist andet end en skefuld havregrød siden kl 16.30 igår eftermiddags. I nat lå jeg og tudbrølede fordi jeg skulle kaste op hver gang jeg lå ned, og har en smerte imellem brysterne som om nogen stikker mig med en kniv... Da klokken var 04 i nat, var jeg blevet så hidsig, at jeg fik et møgfald. Jeg havde siden midnat prøvet og sove siddende i sofaen, spist tyggetabletter mod halsbrand, drukket mælk osv. Jeg er så desperart og har så ondt, at jeg har besluttet mig for at ringe til lægevagten når de åbner her kl 16.. Eneste positive, er da et lillepigen forstår at sparke hårdt nok til at jeg kan mærke det udenpå ordentligt nu, men for fanden det hele gør så ondt at jeg ikke engang kan nyde det!!

Anmeld

17. januar 2012

viben

Det er da noget værre noget med jer to... God bedring til jer begge, og Sofie, giv lige en update ikke

Jeg har også dårlig samvittighed, den er konstant for tiden. Skal som nævnt aflevere bachelorprojekt den 1/2 så spiser forkert og for uregelmæssigt, og så sover jeg ikke ordentligt... De sidste to nætter har jeg stået op og skrevet opgave, fordi adrenalinen har kørt rundt, men nu føler jeg mig heldigvis lidt mere ovenpå. Min mave har også været godt øm, men mærker heldigvis masser liv, så han må være en standhaftig lille herre Men glæder mig til at få afleveret og forsvaret projektet, så jeg kan få spist ordentligt, sovet ordentligt og ikke mindst bruge noget mere tid til at nusse mave

Anmeld

17. januar 2012

JH12

Først og Fremmest, kæmpe kram til jer alle sammen

Puha, ved ikke om jeg har direkte dårlig samvittighed..

Meeen......

Jeg føler ikke jeg bevæger mig nok, tiltrods for mine lange daglige udflugter, mine rengørings trip, og alt andet jeg gør for at bevæge mig..
Men det skyldtes nok at jeg HELE tiden har lyst til kage, silk, og alt mulig andet usundt, og for at jeg på nogen måde skal kunne spise bare lidt af det jeg har lyst til, er jeg nød til at bevæge mig en masse..
Og det er alligvel ikke hverdag, jeg spiser usundt..

Har 2 hunde, den ene har altid været lidt overvægtig, alle siger den har tabt sig en masse siden jeg er begyndt at gå så meget med dem.. Men det hjælper ikke på mig, når vægten hele tiden stiger..

Har aldrig været typen der spiser særlig meget slik, kage og den slags.. men efter jeg er blevet gravid er det efterhånden det eneste jeg har lyst til.. ØV

Anmeld

18. januar 2012

sofiell89

Da jeg ringede til lægevagten igår fik jeg bare svaret "sådan er det at være gravid"... Ikke noget med at kalde mig ind til undersøgelse fordi det stikker for mit bryst.. Men i nat fik jeg lidt søvn 5 hovedpuder er åbenbart et mirakel Jeg ringer til min læge senere, for at få en snak med ham..

Anmeld

18. januar 2012

Koen.

Ej hvad er det da for et svar dumme vagtlæge! Men godt du fik lidt søvn

Anmeld

18. januar 2012

Koen.

Og dejligt at høre jeg ikke er den eneste med dårlig samvittighed

Anmeld

18. januar 2012

Carla2012

Vil lige give et og ønske om god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.