Søger "Barnets bog"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.262 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Mutti2B

Jeg er endelig blevet gravid og søger med lys og lygte en "Barnets bog/Barnets første år". Da jeg er single og blevet gravid med donor, skal det helst ikke være en bog hvor "far" nævnes.
Kan I anbefale mig en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Becks

Mutti2B skriver:

Jeg er endelig blevet gravid og søger med lys og lygte en "Barnets bog/Barnets første år". Da jeg er single og blevet gravid med donor, skal det helst ikke være en bog hvor "far" nævnes.
Kan I anbefale mig en?

Hej søde dig.. Og endnu engang tillykke

Der findes en bog som hedder Kærlig Hilsen Mor Men om man kan købe den mere ved jeg altså ikke.. Kunne se at den er udgået fra saxo.com

Anmeld

17. januar 2012

millemai

Tillykke

Her er et link til en drengeudgave, men de øvrige kan findes ude til venstre (ved ikke om du kender køn)

http://www.x-press-it.dk/astrologihuset/bestilling.php?funktion=vis&id=62&bid=

Det er ikke en traditionel [udfyld ting] bog, men alle oplysningerne er skrevet ind i en lille historie. Synes den er meget sød

Anmeld

17. januar 2012

malo

Mutti2B skriver:

Kan I anbefale mig en?

Jeg er vild med denne her... der kan man selv styre hvad man vil have med, og så kan man købe ekstra sider til den.

Mine første år - minder og gemmer

http://specialday.dk/kig-i-babybog.html

Anmeld

17. januar 2012

foto på lærred

Mutti2B skriver:

Kan I anbefale mig en?

jeg vil anbefale: "De syv føste år".. med skønne tegninger af nu afdøde Ib sprang Olsen. Der er dog et par gange i starten af bogen hvor der f.eks står: mor eller far. så "far-navnet" er nævt et par gange. Men det er ikke sådan noget med stamtræ osv. Det er f.eks: Sæt billede ind af baby i mor eller fars arme.

Far er vist nævnt to eller 3 gange i bogen ud af hvad jeg lige kunne tælle.

Camilla

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

malo skriver:

Jeg er vild med denne her... der kan man selv styre hvad man vil have med, og så kan man købe ekstra sider til den.

Mine første år - minder og gemmer

http://specialday.dk/kig-i-babybog.html

Ja, og så alligevel ikke, da far jo nævnes Men man kan selvfølgelig pille siderne ud. Jeg har selv bogen til Laura og synes desværre, den er for tynd, så man ikke kan sætte ekstra lommer osv. ind, når først man har sat billeder ind

Men jeg elsker den alligevel og ville købe den samme igen, hvis det var det

Anmeld

17. januar 2012

Talbutikken

Jeg vil anbefale http://uniquebook.net/kob-bogen/barnets-bog/

Bruger den selv til mine unger.. Da det er meget mere personligt end div. barnets bog, som kan købes i butikkerne.

Anmeld

1. februar 2012

dorthemus

Mutti2B skriver:

Kan I anbefale mig en?

Søde Ann Jeg købte først den bog som Ib Spang Olsen har illustreret...den er åben forstået på den måde, at man udfylder tingene selv og altså selv bestemmer hvad der skal være i den. Nogle emner er fortrykt men ikke noget specifikt om får eller mor Endte dig med, at bruge Baby Kalenderen som var UUNDVÆRLIG for mig. Skrev alt ned i den og den er fyldt til randen med nyttige tips, historier og hele runas første udviklingsår. Blir sp sjovt for hende at læse når hub blir voksen og selv får barn...den er genial!!!!

Anmeld

8. august 2012

Becks

Mutti2B skriver:

Kan I anbefale mig en?

Hej søde Ann..

Fandt du nogensinde en bog hvor "far" ikke bliver nævnt?

Anmeld

10. august 2012

ForlagetInspire

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.