Hvornår får man brug for en klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår brugte I en klapvogn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.138 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Raj

Jeg overvejer at købe en klapvogn meget snart, da min dreng ikke rigtig kan sidde op i barnevognen (han glider ned når han sidder der i flyverdragt). Han kan ellers sidde selv på gulvet, så tænker om ikke en klapvogn ville være god nu? Han er 6 måneder og jeg synes virkelig han skal have lov til at se hvad der sker når vi er ude at gå, men er det måske for tidligt alligevel?

Så hvornår fik du brug for en klapvogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Lunae

RQK skriver:

Jeg overvejer at købe en klapvogn meget snart, da min dreng ikke rigtig kan sidde op i barnevognen (han glider ned når han sidder der i flyverdragt). Han kan ellers sidde selv på gulvet, så tænker om ikke en klapvogn ville være god nu? Han er 6 måneder og jeg synes virkelig han skal have lov til at se hvad der sker når vi er ude at gå, men er det måske for tidligt alligevel?

VI købte klapvognen da Camille var 6 mdr og vi bruger stort set altid den! Jeg er vild med klapvogn.

Anmeld

17. januar 2012

Chris86

Har stemt 6 mdr. Det var ca der vi fik en og begyndte at bruge den med det samme

Anmeld

17. januar 2012

Turtles

RQK skriver:

Vi brugte/bruger klapvogn til vores søn, fra han kunne sidde selv.. Den fylder mindre en barnevognen, og så kunne han følge med i hvad der skete/sker..
Bare den kan ligges ned så der er mulighed for en pause for ryggen, så han ikke blir træt i ryggen af og sidde oprejst for længe

So go for it...

Anmeld

17. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt før 6 mdr. Men det var nu også kun fordi den ku ligges fladt ned i ryggen også var der en lift med til den om hun ku ligge i og sove.  

Da hun selv ku sidde var den også nemmer at have med. Vh stine

Anmeld

17. januar 2012

SaNiNa

Vi købte klapvogn til Nicklas da han  var 6 måneder (januar og masser af sne) vi hvade den med på skiferie da den ikke fyldte så meget bagi. men det var først i løbet af foråret vi sådan rigtig begynde at brug.

I 2010 var det alt for kold til han skulle side i den når vi gik tur. så han sad i barnvognen med voksien om sig

Anmeld

17. januar 2012

Ciss

Den ældste begyndte at sidde i klapvogn fra ca 7 mndr. Det var først ved den tid, hun så småt begyndte at kunne sætte sig og sidde selv. I stedet for at sætte sig op, så sad hun ikke, før hun kunne sætte sig ned. Pussig ting. Det var først da hun begyndte at rejse sig efter møblerne, at hun så i forbindelse med det satte sig ned og sad selv.

Vi ville ikke sætte hende i vogn, før hun var stærk og stabil nok i ryggen. Lillebror begyndte vel i klapvognen ved ca 6 mndr. Men han var også stærkere i ryggen på et tidligere tidspunkt.

Anmeld

17. januar 2012

Raj

Lunae skriver:

VI købte klapvognen da Camille var 6 mdr og vi bruger stort set altid den! Jeg er vild med klapvogn.

Det var lige det svar jeg ville have, glæder mig til at købe en nu!

Anmeld

17. januar 2012

Raj

Turtles skriver:

Vi brugte/bruger klapvogn til vores søn, fra han kunne sidde selv.. Den fylder mindre en barnevognen, og så kunne han følge med i hvad der skete/sker..
Bare den kan ligges ned så der er mulighed for en pause for ryggen, så han ikke blir træt i ryggen af og sidde oprejst for længe

So go for it...

Ja lige præcis, jeg har også kigget på sådan en. Tænker også at det specielt er i starten de skal have pauser? Uh jeg glæder mig til at købe en og få den i brug nu!

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

RQK skriver:

6 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.