11 årig vil på facebook...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. marts 2009

Kloster

Rasmus på 11 år vil på facebook...
Ved ikke lige hvad jeg skal synes om det...
Hvad er jeres erfaring med store børn også facebook??
Ja ell Nej

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

A.

det synes jeg ikke at han burde men måske er det bare mig..man skal faktisk være 13 år mener jeg for man kan oprette profil men ja man kan bar lyve men alle grupper og billeder synes ikke at det er sted for børn

Anmeld

10. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har en rigtig stor familie med mange mostre, fætre, kusiner osv. og sommetider er det svært at være lige tæt med alle, og holde kontakten /følge med i hinandens liv så meget som man gerne vil. Nu er de små på 8-12 år så også kommet på facebook (fra forældrenes computer) og det har gjort det meget nemmere for mig som er 15 år ældre at "møde dem". Jeg elsker at de sender mig små breve og beskeder og at de begynder at chatte med mig når jeg er online. De har endda plaget mig til at spille Pet Society med dem
Jeg (og andre i familien) har lært flere af dem meget bedre at kende på denne måde, og kan snuse mig frem til hvad de interesserer sig for osv. Jeg synes det er alle tiders, så længe forældrene har styr på hvem deres unger er venner med og har adgang til profilen - der findes mange syge mennesker derude...

Anmeld

10. marts 2009

fam.4xc

Mine nevøer på 8 og 11 år er på FB, men de er der vist ik meget.. sidst jeg lurede dem var flere uger siden og tror mest de bruger den til at spille de der spil der er..

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

Jeg har ikke noget mod det man vælger jo selv hvem der må se ens profil og hvem man har som venner...

Anmeld

10. marts 2009

Honningblomst

Min søn på 11 år er på facebook, dog ikke ed billede...han bruger det dog aldrig, en i starten syntes han det var sjovt og skrev ed sine mostre osv..
Så klart han skal på...selvfølgelig..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.