Hej 
Håber alle er vel over på den anden side og nu har skønne babyer i armene.
Her går det godt. Simon er nu 5 uger og 2 dage. Han ser ud til at trives
Vi har haft en lidt turbulent opstartstid. Min krop drillede de først par uger efter fødselen. Amningen drillede og Simon var meget gul.
Det er heldigvis fortid
Og efter en lang kamp ser det ud til at amningen kommer til at gå rigtig godt. Jeg har brugt ammebrikker, og det har drillet min mælkeproduktion hel vildt. Men siden i går har jeg ammet uden og det kan både ses på brysterne (ligner Dolly
) Og Simon virker til at have fundet ud af der ingen brik er mere.
Vi kæmper stadig med at lære ham at sove. Det er ikke hans spidskompetence
Han er god til at tage lange stræk(op til 7 timer om natten), men at falde i søvn er meget svært. Det gør han ikke uden lang kamp. Han kan godt bruge 2-3 timer på at små græde og være utilfreds og MEGET træt inden han sover... Og jeg er nogle gange (som i ofte) ved at smide ham ud af vinduet
Ellers er han begyndt at sende små søde beviste smil, de lyser helt op til øjenene og ja kan jo ikke lad være med at smelte
Storsøster er stadig helt vild med ham. Og hun virker til at have vendet sig til at vi nu er 4 i familien. Det er jo virkelig skønt. Hun blev 3 år her i fredags. Og er nu en meget stor pige som snart er klar til at smide bleen. Hun siger når hun skal tisse de fleste gange. Så vi regner med at kun have et ble barn om en mrd
Det var en lang update fra os
Mange hilsner
Henriette
Anmeld