tøj str. 50/56?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. januar 2012

EKBJ

juni skriver:

Sådan havde jeg det også :-) Han er nu 2½ måned og næsten helt ude af 56.

Jeg kigger lige hvad vi har liggende - hvor meget forestiller du dig ca. du har brug for? Det er ikke noget dyrt mærketøj, for det har jeg ikke villet købe i de små størrelser.

et par bodyer, nogle sparkedragter og nogle heldragter. måske 3-4 stk af hver? jeg ved det ikke rigtig, desværre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

juni

EKBJ skriver:

et par bodyer, nogle sparkedragter og nogle heldragter. måske 3-4 stk af hver? jeg ved det ikke rigtig, desværre  

Jeg kiggede lige hurtigt på det. Der er nogle body´er, strømpebukser (brugte vi meget i starten) og heldragte.

Jeg kan lige skrive i morgen mere præcist hvad der er - noget er mere brugt end andet, men du kan få det billigt.

Anmeld

18. januar 2012

EKBJ

juni skriver:

Jeg kiggede lige hurtigt på det. Der er nogle body´er, strømpebukser (brugte vi meget i starten) og heldragte.

Jeg kan lige skrive i morgen mere præcist hvad der er - noget er mere brugt end andet, men du kan få det billigt.

Du må meget gerne lige skrive en pb. 

Anmeld

25. januar 2012

BABYSHOP

EKBJ skriver:

Jeg søger tøj i str. 50/56 til en lille dreng  gerne billigt da jeg ikke skal have så meget. 

Sparkedragter, bodyer og heldragter 

Jeg har meget nyt babytøj det meste fra Pippi, det vil tage mig flere dage at tage billeder af det hele, så det vil jeg ikke men måske vi alligevel kan finde ud af noget.

Bodyer tager jeg 25,- for pr stk bukser har jeg til 25,- og 50,- pr stk heldragter 40,- (fra decoy) bluser 20,-

Som du kan se er det meget billigt for nyt babytøj.

Hvis du er interesseret kan du skrive hvad du vil have og hvor mange af hver , så kan jeg finde noget frem og tage et samlet billede af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.