Ligamentsmerte-stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.777 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Flowers

Hej alle, jeg er i uge 9+ og mine ligamentsmerter har været væk nogle dage. Det var ellers det eneste symptom jeg havde, foruden lidt ømme bryster. hvornår stoppede jeres? Livmoderen vokser vel alligevel...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Masig

Michellekt skriver:

Hej alle, jeg er i uge 9+ og mine ligamentsmerter har været væk nogle dage. Det var ellers det eneste symptom jeg havde, foruden lidt ømme bryster. hvornår stoppede jeres? Livmoderen vokser vel alligevel...?

Jeg er i 10+ og mine er også stoppet, men jeg tror der er noget med at livmoderen vokser i ryk, og derfor er de der ikke hele tiden, men kommer med jævne mellemrum... Jeg ved det ikke, men har læst at den vokser i ryk, så derfor er det vel logisk at smerterne også kommer i ryk.. men må indrømme jeg har været lidt bekymret da mine smerter pludselig forsvandt, også fordi mine andre symptomer aftog også, men tror måske det kommer og går meget...

Anmeld

17. januar 2012

Øst

Michellekt skriver:

Hej hej,

Jeg ville ikke være så bekymret  mine symptomer startede først i 7-8+ noget og de stoppede efter et par uger.

Og SÅ tog de til med kvalme og træthed osv

Så tror bare du skal nyde det lidt  du kommer til at savne de her tidlige uger he he!! 

Anmeld

17. januar 2012

Valle81

Mine ligamentsmerter har ved alle tre graviditeter været som jag og menssmerter sådan konstant indtil omkring uge 10. Så forsvandt de og kom kun en gang i mellem, mest ved host og nysog his jeg har rejst mig for huritgt eller vendt mig for hurtugt i sengen:0)

Christina

Anmeld

17. januar 2012

Flowers

Oki, så lyder det meget normalt, man bliver bare så bekymret ved det mindste

Anmeld

17. januar 2012

JH12

Jeg havde kun ligamentsmerter fra uge 6-9, og det er faktisk de eneste tegn jeg havde på graviditet.. også var jeg lidt mere træt end normalt..

Så jeg ville ikke være nervøs
Det kan være du er heldig du slipper helt for andre gener, ligesom mig

Anmeld

17. januar 2012

Flowers

Joyce skriver:

Jeg havde kun ligamentsmerter fra uge 6-9, og det er faktisk de eneste tegn jeg havde på graviditet.. også var jeg lidt mere træt end normalt..

Så jeg ville ikke være nervøs
Det kan være du er heldig du slipper helt for andre gener, ligesom mig

Det lyder godt Jeg har dog haft en del muren i hele underlivet i dag, samøm lænd

Anmeld

17. januar 2012

Muffinmus

de kommer og går som de vil, kan sagteens forsvinde i en måned eller mer og så komme igen, har lige haft en hel uge med dem hvor maven voksede en del:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.