MD scanning onsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

samantha1986

I morgen onsdag skal vi til MD scanning og der får vi også at vide hvad vi venter os. Er så spændt. Glæder mig helt vildt til at kunne købe enten pige eller drenge ting, og har en masse ideer til hvordan den lilles værelse skal se ud. Glæder mig sindsygt.

Dog kan jeg endnu ikke indrette værelset da vi skal flytte. men hvornår ved vi ikke. Men får svar i næste uge eller ugen efter. Så vi kommer væk fra fugt og mus, samt røv kold bolig. Virkelig en lettelse. Så kan jeg godt leve med at jeg skal vente lidt med at indrette baby værelse

Bare et lille glædelses indlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

mille25

samantha1986 skriver:

I morgen onsdag skal vi til MD scanning og der får vi også at vide hvad vi venter os. Er så spændt. Glæder mig helt vildt til at kunne købe enten pige eller drenge ting, og har en masse ideer til hvordan den lilles værelse skal se ud. Glæder mig sindsygt.

Dog kan jeg endnu ikke indrette værelset da vi skal flytte. men hvornår ved vi ikke. Men får svar i næste uge eller ugen efter. Så vi kommer væk fra fugt og mus, samt røv kold bolig. Virkelig en lettelse. Så kan jeg godt leve med at jeg skal vente lidt med at indrette baby værelse

Bare et lille glædelses indlæg fra mig

det bliver spændene og se hvad der gemmer sig derinde....held og lykke med md scanningen...

for at i snart for en nyt sted at bo....

Anmeld

17. januar 2012

samantha1986

mille25 skriver:

det bliver spændene og se hvad der gemmer sig derinde....held og lykke med md scanningen...

for at i snart for en nyt sted at bo....

Mange tak. Bliver super spændende.

Vi har sådan set fundet et andet sted, hvornår vi kan få det er det vi venter svar på.

Anmeld

17. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt at i ska flytte inden den bette kommer! 

Vil bare lige sige at det jo ik er sikkert at i ka se kønnet, hvis i er uheldige! Det ku vi ik og fanførsteret ud af at det var en pige i uge 28, til 3 d scaning! Er spændt på om vi ka se det denne gang i uge 19... Vh stine

Anmeld

17. januar 2012

samantha1986

StineW79 skriver:

Dejligt at i ska flytte inden den bette kommer! 

Vil bare lige sige at det jo ik er sikkert at i ka se kønnet, hvis i er uheldige! Det ku vi ik og fanførsteret ud af at det var en pige i uge 28, til 3 d scaning! Er spændt på om vi ka se det denne gang i uge 19... Vh stine

Jeg fik et råd af en veninde at drikke kold cola inden vi skal ind. det skulle give liv i babyen. Det hjalp i hvert fald hos dem. Men krydser finger for vi kan se det

Anmeld

17. januar 2012

aarhusmor

Ih jeg glæder mig til at høre det. Jeg har på fornemmelsen det bliver en pige

Anmeld

17. januar 2012

samantha1986

aarhusmor skriver:

Ih jeg glæder mig til at høre det. Jeg har på fornemmelsen det bliver en pige

Det håber jeg jo at det gør. Bliver selvfølgelig også glad hvis det er en dreng

Skriver til dig så snart jeg ved det

Anmeld

17. januar 2012

aarhusmor

samantha1986 skriver:

Det håber jeg jo at det gør. Bliver selvfølgelig også glad hvis det er en dreng

Skriver til dig så snart jeg ved det

Tak Ja jeg husker at jeg også troede det blev en pige og det håbede jeg også. Men så blev det en dreng og hvor er han bare skøn. I dag er jeg en helhjertet drengemor

Anmeld

17. januar 2012

samantha1986

aarhusmor skriver:

Tak Ja jeg husker at jeg også troede det blev en pige og det håbede jeg også. Men så blev det en dreng og hvor er han bare skøn. I dag er jeg en helhjertet drengemor

Uanset hvad køn så bliver man jo glad og lykkelig, så længe den lille har det godt. Og det er jo en skøn dreng du har ud fra de billeder jeg har set

Anmeld

17. januar 2012

aarhusmor

samantha1986 skriver:

Uanset hvad køn så bliver man jo glad og lykkelig, så længe den lille har det godt. Og det er jo en skøn dreng du har ud fra de billeder jeg har set

Tak Ja det er han

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.