sikkerhed ved kondom??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.788 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som anonym en gang.

Jeg ved godt, der står på pakken med kondomer at de kun er 97% sikre.

Men, er der nogen herindefra, der har oplevet at være blevet gravide med kondomer, og kun kondomer, ingen smuttere eller noget?? Og uden at skidtet er gået i stykker på noget tidspunkt?? Jeg tænker på om der kan være et lille bitte hul i det, og det så kan smutte alligevel??

Det sker jo åbenbart for rachel i venner, - men kan man regne med at det kan lade sig gøre i virkeligheden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Dinna88

Ja, det kan det da.. Det er ligesom at der kan være fejl i f.eks. tøj. Men risikoen er da meget lille. Men man kan aldrig sige aldrig 

Anmeld

17. januar 2012

lailamik

Anonym skriver:

Men, er der nogen herindefra, der har oplevet at være blevet gravide med kondomer, og kun kondomer, ingen smuttere eller noget?? Og uden at skidtet er gået i stykker på noget tidspunkt?? Jeg tænker på om der kan være et lille bitte hul i det, og det så kan smutte alligevel??

Det sker jo åbenbart for rachel i venner, - men kan man regne med at det kan lade sig gøre i virkeligheden??

Min veninde blev gravid ved et engangsknald, og ved brug af kondom, så jo det kan lade sig gøre

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

hmmmm

Anmeld

17. januar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

den gang min mor blev gravid med mig var hun på p-piller og de brugte kondom (jeg var åbenbart meget uønsket ) så ja alt kan lade sig gøre, sandsynligheden er selvfølgelig MEGET lille, men den er der

Anmeld

17. januar 2012

Moms

k skriver:

den gang min mor blev gravid med mig var hun på p-piller og de brugte kondom (jeg var åbenbart meget uønsket ) så ja alt kan lade sig gøre, sandsynligheden er selvfølgelig MEGET lille, men den er der

hold da op!

Du er godt nok usandsynlig hva!

Moms

Anmeld

17. januar 2012

FrkZier

Moms skriver:

hold da op!

Du er godt nok usandsynlig hva!

Moms

haha ja meget, jeg ville bare frem i verden åbenbart :p

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har været gravid med kondom...

Anmeld

17. januar 2012

JH12

Jeg synes man hører om meget usikkerhed ved kondomer..

Jeg kender en del der er blevet gravide på kondomer, men lige som med alt andet, kan de selvfølgelig også have fejl

Anmeld

17. januar 2012

Guldimaven

Min lille knægt, er lavet trods kondom.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.