Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja .. Blev brændt af desværre , så nu er den til salg igen ..
Sælger min stokke x-plory som vi har været super for Man kan se den har været brugt , og jeg har lige fundet ud af den er lidt jordslået på selen til klapvognen men det kan godt komme af ..
Og ellers skader det ikke Men derfor sælges den selvf. billigere Der medfølger , regnslag , myggenet , varepose , pusletaske , og babyindsats til klapvognsdelen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Ja .. Blev brændt af desværre , så nu er den til salg igen .. Sælger min stokke x-plory som vi har været super for Man kan se den har været brugt , og jeg har lige fundet ud af den er lidt jordslået på selen til klapvognen men det kan godt komme af .. Og ellers skader det ikke Men derfor sælges den selvf. billigere Der medfølger , regnslag , myggenet , varepose , pusletaske , og babyindsats til klapvognsdelen
gad virkelig godt have sådan en... bare lige som ekstra......men pengene er ikke til det.....men du skal nok få den solgt...
eliasogmor skriver: gad virkelig godt have sådan en... bare lige som ekstra......men pengene er ikke til det.....men du skal nok få den solgt...
Jeg kan godt gå ned i pris , den skal bare væk ... Heheh .
morethanperfect skriver: Jeg kan godt gå ned i pris , den skal bare væk ... Heheh .
uhh ved ikke.. har lige købt en emmaljunga.. så lurer lige hvis jeg nu skulle få lidt ekstra en dag...
eliasogmor skriver: uhh ved ikke.. har lige købt en emmaljunga.. så lurer lige hvis jeg nu skulle få lidt ekstra en dag...
De skulle vidst også være ret lækre ..
Det gør du bare
Kofoed. skriver: Hvor meget kan den holde til?
Hvor meget kan den holde til?
13 kilo
morethanperfect skriver: 13 kilo
Nej barnevognen 9 kilo og klapvognen 15 kilo Havde læst forkert
Nej barnevogn 9 kilo og klapvogn 15 kilo ..Havde læst forkert
morethanperfect skriver: Nej barnevogn 9 kilo og klapvogn 15 kilo ..Havde læst forkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128