mystik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

SaNiNa

Naia er vist ved at spring str 62 over og nu har jeg lige købt en masse da hun den sidste 1½ månede ikke er vokset over hovede.

Men de heldragter som jeg lige har købt er blevet 5-10cm for korte i benene og i onsdages var hun stadig kun 62 cm dog tager hun en lille bitte smule på hver uge men under 100g

Vi skal op og måle, vejes i dag så er lidt spændt på hvas længede siger.

Så nu ligger vi inde med en masse tøj i 62 som hun ikke kan være i typisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

HeidiØ

SaNiNa skriver:

Naia er vist ved at spring str 62 over og nu har jeg lige købt en masse da hun den sidste 1½ månede ikke er vokset over hovede.

Men de heldragter som jeg lige har købt er blevet 5-10cm for korte i benene og i onsdages var hun stadig kun 62 cm dog tager hun en lille bitte smule på hver uge men under 100g

Ej, okay, det er rimelig træls at ha så meget nyt liggende!! Sys bare det er tit de ikke kan passe tøjet i længden.. William er lang og slank, så det meste ser mega stort ud, men kan slet ik knappes ved numsen!

Anmeld

17. januar 2012

SaNiNa

HeidiØ skriver:

Ej, okay, det er rimelig træls at ha så meget nyt liggende!! Sys bare det er tit de ikke kan passe tøjet i længden.. William er lang og slank, så det meste ser mega stort ud, men kan slet ik knappes ved numsen!

hihi det med numsen kender vi alt for godt.

Vi har fået en kjole i julegave fra okkergokker i str 6 mrd men vi kan ikke få hendes hovede igennem

Anmeld

17. januar 2012

HeidiØ

SaNiNa skriver:

hihi det med numsen kender vi alt for godt.

Vi har fået en kjole i julegave fra okkergokker i str 6 mrd men vi kan ikke få hendes hovede igennem

Ej, hehe, det var da utroligt alligevel

.. man finder hurtigt ud af hvilket tøj der sidder bedst ivertfald. F.eks. kan jeg ikke så godt bruge Ej sikke lej, det ser så stort ud! Til gengæld er H&M, Molo og Hjort CPH super fedt til ham. Har I det også sådan?

Anmeld

17. januar 2012

mamiolvi

SaNiNa skriver:

Det er så svært med det tøj.. Simone har længe brugt 56' gik så i 62 da hun var ca to og en halv mdr, men nu er hun ude af det og nogle bukser i 68 er endda for korte til hende, der er meget forskel på mærke og str.. Så hun bruger bluser i 62 buks i 68

Anmeld

17. januar 2012

SaNiNa

HeidiØ skriver:

Ej, hehe, det var da utroligt alligevel

.. man finder hurtigt ud af hvilket tøj der sidder bedst ivertfald. F.eks. kan jeg ikke så godt bruge Ej sikke lej, det ser så stort ud! Til gengæld er H&M, Molo og Hjort CPH super fedt til ham. Har I det også sådan?

Jo det kender vi alt for godt.

Nicklas kan ikke få sit hovede i gennem ESL og og name it og h&M sider underligt på ham.

Naia har samme problem som Nicklas hun kan så heller ikke få hovede i gennem okkergokker og spurgte lige vores sp idag om hun hvade stort hovede og det har hun så ikke lige frem

Anmeld

20. januar 2012

MomInTheMaking

SaNiNa skriver:

Kender det alt for godt. Vi nåede heldigvis liiige at få hende målt igen inden vi skulle ud og købe nyt tøj.. hvilket var godt.. for hun hoppede nærmest direkte over str. 68 og bruger nu 74 og lidt i 80.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.