Kom med ideer til 11 års fødselsdag... ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.972 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

mortilfreja

Min datter fylder 11 år d. 1. Feb...

Hun er i tvivl om hvordan den skal fejres for pigerne i hendes klasse..

Jeg har lovet at spørge jer efter ideer..

Sidste år holdt hun pyjamasparty.. Hun har oz prøvet at fejre det i biografen, svømmehallen og bowlingcenteret...

Vi er flyttet så har desværre ikke så meget plads..

Har i nogle ideer til hvordan vi kan holde det???

Kom glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

livhemdrup

mortilfreja skriver:

Min datter fylder 11 år d. 1. Feb...

Hun er i tvivl om hvordan den skal fejres for pigerne i hendes klasse..

Jeg har lovet at spørge jer efter ideer..

Sidste år holdt hun pyjamasparty.. Hun har oz prøvet at fejre det i biografen, svømmehallen og bowlingcenteret...

Vi er flyttet så har desværre ikke så meget plads..

Har i nogle ideer til hvordan vi kan holde det???

Kom glad

Her holder vi fastalavns fest. De skal slå katten af tønden og ha fastalavns boller.

Eller hvad med en disko fest.

Anmeld

17. januar 2012

mortilfreja

livhemdrup skriver:

Her holder vi fastalavns fest. De skal slå katten af tønden og ha fastalavns boller.

Eller hvad med en disko fest.

Diskofest havde vi tænkt på.. Og så invitere drengene med.. Vi har forsøgt at leje vores festsal her hvor vi bor, men den er booket lang tid frem.. Så den ide plus fastelavnsfesten er udelukket da vi ik har plads til det inde heller..

Men tak for ideen

Anmeld

17. januar 2012

livhemdrup

mortilfreja skriver:

Diskofest havde vi tænkt på.. Og så invitere drengene med.. Vi har forsøgt at leje vores festsal her hvor vi bor, men den er booket lang tid frem.. Så den ide plus fastelavnsfesten er udelukket da vi ik har plads til det inde heller..

Men tak for ideen

hmmm ka så¨kan jeg godt se det er svært. Har i eventuelt playstation tænkte noget singstar tema konkurrence

Anmeld

17. januar 2012

mortilfreja

livhemdrup skriver:

hmmm ka så¨kan jeg godt se det er svært. Har i eventuelt playstation tænkte noget singstar tema konkurrence

Ja det har v,i men som sagt er vi flyttet og har fået en meget lille stue så der er ikke plads til 14 tøser

Anmeld

17. januar 2012

tinasmor

Er det noget der skal holdes ude (hvis I ikke har plads til pigerne i jeres hjem)?

For jeg ville også have sagt "disko". Med hjemmelavede "driks" med paraplyer osv. og så sing-star eller lign.

Men når det nu ikke er en mulighed og det er noget der skal holdes udenfor huset så kunne det f.esk være i et af de der "legeland", Capella Play, Fun house eller lign. Men ved ikke om det bliver for dyrt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.