Så har jeg været til skanning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2008

Rasmine

Håber på det bedste for dig/Jer.
Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Nadi

Hej Mie!

Kan vist ikke sige noget for at gøre det nemmere, men du skal ihvertfald have et kram (H) og jeg håber på det bedste :)

-Nadia

Anmeld

5. marts 2008

ivfmarie

søde ven!!
Jeg er sikker på at alt er som det skal være - du er sikkert bare ikke så langt henne så det kan ses på scanningen.
Jeg krydser fingre!

(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Marie

Anmeld

5. marts 2008

Anja

Det kan sagtens være som Marie skriver, at du ikke er langt nok henne til at de kunne se andet end en begyndende graviditet ! :)

Jeg krydser fingrene for at tlf ikke ringer i dag og at der er et lille fint blink til næste scanning (H)

Anmeld

5. marts 2008

Lulle25

Hej Mie Håber det går og at du er gravid (H) mange kram og tanker herfra

Anmeld

5. marts 2008

birgittemarie

Puha Mie, det var fan%#/e synd for dig! Der er ikke noget så fælt, som at gå rundt i uvished :(
Pas på dig selv det næste stykke tid og tro det bedste!! Håber også din telefon er musestille i dag!
Knus og krydsede fingre fra Birgitte

Anmeld

5. marts 2008

Joan ( Smallie )

Håber alt går som det skal.
Varme tanker her fra

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

ih altså, det vil sige du stadig ikke ved noget som helst...hmmmmm......hvor lang tid er der lige der skal gå før du kan få mere af vide...øv...jeg håbede sådan at de kunne fortælle dig mere i dag, nå jeg venter i spænding...og tror stadig på det.

stort knus til dig, samt en masse gå-på-mod!

Anmeld

5. marts 2008

Mie A

Tak tøser for alle hilsnerne...
Har heldigvis ikke hørt fra sygehuset... Så langt så godt :)

Jeg tror selv at jeg er ca. 6 uger henne... men det er kun taget i betragtning af at jeg er begyndt at få lidt madlede... Men det er kun så lidt, at jeg nok ikke havde tænkt videre over det, hvis jeg ikke havde været gravid (hvis jeg er det) Med mine andre graviditeter kastede jeg op fra ca. uge 6-7 stykker til uge 12-13 stykker - så jeg er sgu lidt i tvivl - jeg kan jo også have startet med en smule madlede inden da, som jeg bare lykkeligt har glemt.
Jeg må bare vente vente vente og vente lidt endnu.... !!

Anmeld

5. marts 2008

Muffinmus

Ej, så tror vi på det bedste og at de slet ikke ringer med trælse nyheder. Vil så gerne følge dig og den nye i mavsen:)
Krydser stadig alt hvad jeg kan for dig og spiren.
Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.