Det lykkes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Annette A

Ja det var I jo også en del der fortalte mig at det kunne.  Ja tog min sidste eksamen i dag, den frygtede bacheloreksamen og det var den sidste af tre eksamner siden jeg fødte min søn i september.

Det var slet ikke planen at fortsætte 7. og sidste semester, men med kærligt pres fra min studiegruppe tænkte jeg, at jeg prøver da. Min lille dreng som er mit andet barn er en nem lille gut, som har taget det hele så fint. Så sluttede af med et 10-tal og nu kan jeg bare nyde min barsel med ham.

Så vil bare sige ja det er ikke umuligt, men mange ting skal gå op i en højere enhed og heldigvis føler jeg stadig at jeg har nydt mit barn helt fra starten. Har måske været lidt presset, men er ikke gået glip af noget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Miss Church

Hvor er det bare sejt! Mange gange tillykke med det 

Tager virkelig hatten af for at du kunne overskue at tage din uddannelse færdig inden barsel! 

Nu skal i bare rigtig hygge jer

Anmeld

16. januar 2012

Annette A

Tak.  Ja ser virkelig frem til bare at kunne nyde min søn helt og holdent til juli måned.  

Anmeld

16. januar 2012

Livas mor

Tusind gange tillykke til dig.
Skal selv igennem det imorgen formiddag, så håber jeg kl. 11 er færdiguddanket sygeplejerske. Har fast job som psykiatrisk sygeplejerske (drømmejobbet) pr. 1 februar.

Knus Rikke

Anmeld

17. januar 2012

Annette A

Ej hvor skønt. Håber du er kommet godt igennem og Tillykke med jobbet..  Det er en fantatisk følelse at blive færdig med drømmeuddannelsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.