Hvordan i alverden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. marts 2009

Miamaja

faar I jeres born til at blive i deres seng naar de har fundet ud af at hoppe ud af deres krybbe? det er lige det vores lille mand har laert i gar nat og det blev til et varre renderi hele natten og tidligt igen imorges

ALLE raad tages med kyshaand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

JonTri

Hmmm nu har jeg ike en to årig, men har dog flere veninder der har haft samme problem som dig.
Jeg tror der skal en ordenlig omgang tålmodighed til - og noget konsekvens. Bare bliv ved med at følge ham i seng, selvom han måske bliver gal. Hvis man viser man mener det, på en kærlig måde så tror jeg hurtigt han synes det er kedligt at blive ved med at rende oppe... Men børn er jo forskellige - heldigvis.

Anmeld

10. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Du følger ham ind i seng igen og igen og igen og igen og......... Eller også køber du en junior seng og nøjes med at tage kampen een gang

Anmeld

10. marts 2009

Miamaja

Jeanne skriver:

Du følger ham ind i seng igen og igen og igen og igen og......... Eller også køber du en junior seng og nøjes med at tage kampen een gang

ja, det bliver nok det. er en junior seng et slags gitter vaerk man saetter paa krybben?

Anmeld

10. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Miamaja skriver:

ja, det bliver nok det. er en junior seng et slags gitter vaerk man saetter paa krybben?

nej det er en ganske alm seng i junior udgave Vi købte en alm skibsbriks og har stillet sofapuder op for at gøre den mindre + lavet en sengehest. Vi var ret nervøse for at han skulle komme galt afsted, for han tog den på hovedet en dag

Anmeld

10. marts 2009

DK

Man ligger konsekvent børnene i seng, igen og igen og igen. Hvis man gør det, uden at snakke eller gøre et nummer ud af det, så til sidst bliver de der. Det skulle vist tage ca. en uge, før de "lærer" det.

God fornøjelse

Anmeld

10. marts 2009

Rasmine

Gaffatape!

Anmeld

10. marts 2009

Stumpen

Mebach skriver:

Gaffatape!

Jeg håber aldrig at du bliver gog i mine børns kommende institutioner

Anmeld

10. marts 2009

lonemus

DK skriver:

Man ligger konsekvent børnene i seng, igen og igen og igen. Hvis man gør det, uden at snakke eller gøre et nummer ud af det, så til sidst bliver de der. Det skulle vist tage ca. en uge, før de "lærer" det.

God fornøjelse

Ja, vi har gjort det samme...dog har det taget ca. et halvt år, før renderiet er helt stoppet...den lille har nu haft sin juniorseng i 2 mdr. og ham kæmper vi med endnu - han syntes det er hyle-skægt at stå op hele tiden.......dog er det kun når vi lægger ham, samt om morgnen, aldrig midt på natten.

Go fornøjelse

Anmeld

10. marts 2009

Rasmine

Stumpen skriver:

Jeg håber aldrig at du bliver gog i mine børns kommende institutioner

Harh harh....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.