Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
babymus77 skriver: Ja;-) Det er en efter nøgler;-) Og har for længst smidt alt ud, så det er helt fra start af;-)) Jeg glæder mig som et bar til juleaften;-))) er så spændt på hvad for en der gemmer sig;-))
Ja;-) Det er en efter nøgler;-) Og har for længst smidt alt ud, så det er helt fra start af;-)) Jeg glæder mig som et bar til juleaften;-))) er så spændt på hvad for en der gemmer sig;-))
Det kan jeg sørme godt forstå! Dejligt med en efternøler Det bliver spændende....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De to hummel trøjer og Molo blusen er SOLGT.
Kom med et bud på resten - jeg sælger billigt
babymus77 skriver: Wee det blev en dreng:-)) hva ska du ha for billed: 2,5,8,9,10,13?? Inkl Porto;-)
Wee det blev en dreng:-)) hva ska du ha for billed: 2,5,8,9,10,13?? Inkl Porto;-)
TILLYKKE! Hvor dejligt med en baby-dreng
Jeg tænker omkring 450 kr. inkl. porto for det hele. Jeg ved dog ikke lige, hvor meget porto er, så måske lidt billigere.
Hvad siger du til det?
babymus77 skriver: Hvad er der i baby pakken:-)) den på Bill 10:-)) Det er super det bliver en lille dreng:-))
Hvad er der i baby pakken:-)) den på Bill 10:-)) Det er super det bliver en lille dreng:-))
Hvad vil du gerne vide - størrelser på de enkelte ting eller? For ellers står der i beskrivelsen på første side, hvad den indeholder Jeg har også en masse fint tøj i str. 68 og 74, som jeg kan smide oveni, hvis det kunne have interesse.
Svenne skriver: Hvad vil du gerne vide - størrelser på de enkelte ting eller? For ellers står der i beskrivelsen på første side, hvad den indeholder Jeg har også en masse fint tøj i str. 68 og 74, som jeg kan smide oveni, hvis det kunne have interesse.
babymus77 skriver: Ja der stod da også hvad der var i hehe så jeg ikk:-)
Ja der stod da også hvad der var i hehe så jeg ikk:-)
Det er helt i orden
Pris på billede 4, de to trøjer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128