5 måneder baby søvn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Taniakb

Hej tøser..

Min datter er 5 måneder og hun duer slet ikke til at sove til middag mere.. Hun sover fint om natten.. Der sover hun fra 22 til 6-8 stykker også efter en flaske 1 times tid mere..

Men til formiddag, middag, eftermiddag eller aften.. Det vil hun bare ikke.. Hun sover aller maks en time af gangen.. Hun er lige nu vågnet efter 20 min ..

Det er startet efter hendes 5 måneders vacc for halvanden uge siden, men det er vel bare et tilfælde?

Udover når hun er virkelig overtræt, så er hun glad nok ..

Hvad kan det være? eller hvad kan vi gøre? ...

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. januar 2012

Mother-love

Ved ikke hvad det kan være men ville bare lige sige at hvis det er svært så tving hénde ikke. Det hjalp os. Isabella ville ikke sove om dagen før efter hun blev 6 mdr tror jeg. Og hun sover kun en halv time ad gangen. Da hun var helt lille skreg hun som en gal hver gang vi ville få hende til at sove. Og vi var så frustreret over det for alle sagde hun skal sove hun skal sove.
Men så valgte vi og sige nu bestemmer hun selv. Og fra den dag var der intet. Hun Var træt igennem dagen men vi lod hende være. Og ja det hjalp rigtig meget ingen skrig og ingen gråd. Det var hårdt at man ikke lige fik en lille pause i løbet af dagen men tilgengæld sov hun fra 21.30 - kl 6, Fik en flaske og sove tre timer mere, fik endnu en flaske og sov to timer mere. Ellers var hun vågen resten af dagen

Hvis dit barns søvn har været fint indtil vac. Så skal det nok komme igen. Det er jeg sikker på.men tror baredu skal lade dit barn finde det igen

Anmeld

16. januar 2012

modesty

Allerhøjest en time af gangen vurderer jeg ikke som værende "vil bare ikke" Men du beskriver ikke helt præcist hvor tit og hvor lang tid hun sover. Min dreng på 3 mdr. Sover 45 minutter hvorefter han er vågen i halvanden time. Sådan kører det hele dagen.

Og så sover han fra cirka 20-8 med en eller to opvågninger for at spise.

Min SP siger at det er helt normalt at babyer ikke sover mere end 45 minutter af gangen om dagen.

Anmeld

16. januar 2012

LuLy

Min datter på 6 mdr er præcis ligesådan Hun sover igennem om natten, men om dagen sover hun højest 40 minutter ad gangen. Medmindre vi går tur i barnevognen, så sover hun under hele turen. 

Jeg har så prøvet, ved efternmiddagsluren, et par gange at ligge hende i soveværelset med åben vindue (og har så pakket hende godt ind selvfølgelig) og SÅ sover hun ellers bare derudaf. Har nemlig ikke mulighed for at ligge hende til at sove udenfor i barnevognen. Har du prøvet det? Det virker (NOGEN GANGE!) her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.