Jeg står i den uheldige situation at jeg er dumpet min ene eksamen, og kan højst sandsynligt heller ikke bestå reeksamen..
Jeg har så snakket med studievejlederen og der er ikke plads på holdet under mit hold, så kan ikke tage semesteret igen, ihvertfald ikke lige nu..

Jeg står så nu i den situation at jeg har en HF eksamen og 49 su klip tilbage, så der er jo faktisk ikke ret meget at vælge imellem når det kommer til uddannelse..

Jeg bor alene med et barn, og har jo ikke råd til at miste min su..

Kontanthjælpen vil kun lige kunne dække vores udgifter som det ser ud lige nu, hvor vi bor billigt, men hvis jeg ikke er studerende mere, så bliver vi os smidt ud herfra, og så er der bare ikke mere at gøre, for så skal vi finde et nyt sted at bo, men det vil os betyde dobbelt husleje, og dermed et underskud på ihvertfald 3000kr om måneden i tilfælde af at jeg skal leve på kontanthjælp..
Foreslå en uddannelse jeg kan gå igang med, hvor der ikke er elevløn på, men stadig må den ikek overstige 2 år, for så kommer jeg til at mangle su..

hvis det er med elevløn, bliver det nødt til at være omkring 10.000kr udbetalt ellers bliver der problem med at få mad på bordet..
ORK hvor jeg hader det hele lige nu..
Anmeld