Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jerJeg er på jagt efter nogle gravide fra viborg og nær omegnJeg er selv fra Vorning 8830 Tjele.I er velkommen til både at skrive her med også på en pb hvis det lysetDet kunne være super hyggeligt at have nogle gravide herfra området at ses medKram Carina og lillepigen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej med jerJeg er på jagt efter nogle gravide fra viborg og nær omegnJeg er selv fra Vorning 8830 Tjele.I er velkommen til både at skrive her med også på en pb hvis det lysetDet kunne være super hyggeligt at have nogle gravide herfra området at ses medKram Carina og lillepigen
LouiseVous skriver: What, Bor du ude i Vorning? Armen søde gud- så køre jeg ude ved dig hver dag<3
What, Bor du ude i Vorning? Armen søde gud- så køre jeg ude ved dig hver dag<3
hehe ja det gør jegKører du igennem vorning hver dag?
Kruse90 skriver: hehe ja det gør jegKører du igennem vorning hver dag?
LouiseVous skriver: Jeg arbejde i hjemmeplejen i Ørum, så køre plan i Kvorning, Vorning og Hammershøj
Jeg arbejde i hjemmeplejen i Ørum, så køre plan i Kvorning, Vorning og Hammershøj
ååårh okayhehe jamen det kan jeg da godt se at du gør så
Kruse90 skriver: ååårh okayhehe jamen det kan jeg da godt se at du gør så
LouiseVous skriver: Smiler, ja. Så må jeg vidst hellere snart kigge forbi:b
Smiler, ja. Så må jeg vidst hellere snart kigge forbi:b
hehe ja
Viborg her frisk på cafe hygge og baby sludder
Gaia skriver: Viborg her frisk på cafe hygge og baby sludder
Ej hvor hyggeligtDejligt at der i hvertfald er en pt der har meldt sig på banenOg kan se vi har termin tæt på hinandenskønt
Kruse90 skriver: Ej hvor hyggeligtDejligt at der i hvertfald er en pt der har meldt sig på banenOg kan se vi har termin tæt på hinandenskønt
Ja vi ligger ret tæt der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128