hej med jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

janne24

hej med jer jeg er ny her inde og ville lige hilse pænt på jer

jeg er selv fra fyn i en lille by der hedder kværndrup... jeg håber på at der er nogle her inde fra fyn også da jeg syndes det kunne være hyggeligt med lidt snak og evt mødes nogle stykker???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

GitteC78

Hej og velkommen til

Jeg bor i Videbæk med søn på 16 mdr. og mand. Jeg har termin 3 marts, vi kender desværre ikke kønnet. Vi glæder os rigtigt meget til at blive forældre igen.

Anmeld

16. januar 2012

HoltSchmidt

Velkommen til 

Jeg er fra Haderup og vi venter os en dreng.

Vi har termin d. 13/3 og vi er rigtig spændte 

Anmeld

20. januar 2012

Giraffen

janne24 skriver:

jeg er selv fra fyn i en lille by der hedder kværndrup... jeg håber på at der er nogle her inde fra fyn også da jeg syndes det kunne være hyggeligt med lidt snak og evt mødes nogle stykker???

Hov havde slet ikke set der var kommet flere til - hvor skønt

Jeg bor i Århus så fyn er ikke lige det sted jeg kommer mest, men ellers har jeg termin 28. marts med en lille piga

Håber det går godt med graviditeten og at du ka li at være her på siden

Anmeld

21. januar 2012

lailamik

janne24 skriver:

Hejsa og velkOmmen til  

Er selv fra Færøerne og bor her pt. Så kommer ikke lige til Fyn Har termin den 26.03. Vi ved hvad vi venter os, men vælger at holder hemmeligt  

Håber du kommer at lide denne side, og glæder mig at læse nogle fremtidige opdateringer om mave o.a fra dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.