hvilken brystpumpe skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.784 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2009

SaNiNa

Ja vi skal jo så små til at have købt de sidste ting enden den lille kommer

og ja jeg kender intet til brystpumpe så vil lige hører jer hvilken har i og hvorfor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

MetteT

Hej Sanne...
Jeg ved egentlig ikk så meget om de forskellige, men ville bare sige at jeg syns måske du ska vente med at købe en, til du ved om du får brug for den.. De kan også lejes...
Jeg har lånt en af en veninde, just in case, og den har jeg ikke brugt endnu..

Knus Mette

Anmeld

10. marts 2009

charlottekri

jeg ammede min datter fuldt ud til hun begyndte at få fast føde og derefter trappede jeg selvfølgelig ned i takt med at hun fik mere og mere fast føde og jeg har aldrig brugt en brystpumpe... det kan da godt ske at jeg har haft brug for en et par enkelte gange, men det har ikke været nok til at jeg ville betale så meget for noget som jeg ville bruge så lidt... men det kommer jo også helt an på hvad ens behov er!

Anmeld

10. marts 2009

Mca<3

Nej bryst pumpe er ikke en must have ting ...
Det mælk du vil pumpe ud skulle baby jo have haft så hvorfor ???

Anmeld

10. marts 2009

JonTri

Hej hej...
Ja tag og vent og se om det bliver nødvendigt. Jeg brugte en, når han pludselig valgte at sove HELE natten - det kunne mit bryst sgu ikke vænne sig til, så det var spændt og så ku han ikke få fat. Mælken frøs jeg ned, eller gemte - nogle gange havde jeg ikke så meget om aftenen. Men det stimulerer jo at benytte en pumpe...
Jeg købte en Avent manuel pumpe til 500 kr. Der er en hel serie fra avent der kan kobles ammen - og så står de til at få en eller anden forskningspris for deres pumpe - der er sådan nogle massage dtter, der stimelerer brystet.

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Ja vi skal jo så små til at have købt de sidste ting enden den lille kommer

og ja jeg kender intet til brystpumpe så vil lige hører jer hvilken har i og hvorfor...

Jeg ville ikke købe en brystpumpe før du ved om du får brug for den. jeg har ikke købt nogen og har ikke fået brug for den endnu.

Min veninde købte en og fik slet ikke brugt den overhoved da den lille ikke ville drikke hendes mælk hverken fra bryst el flaske så det var jo spild af penge så synes man skal vente med at købe en til man ved om man får brug for den.

Knus Diana

Anmeld

10. marts 2009

SaNiNa

Tak for jeres svar...

Dejlig der er nogen der ved noget om det, så vil jeg ikke bruge alle de penge på det... og ja ved jo ikke om jeg får brug for den og gider ikke købe den for bare at have den stående kan helt sikker godt finde noget andet at bruge pengene på

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Tak for jeres svar...

Dejlig der er nogen der ved noget om det, så vil jeg ikke bruge alle de penge på det... og ja ved jo ikke om jeg får brug for den og gider ikke købe den for bare at have den stående kan helt sikker godt finde noget andet at bruge pengene på

Det jo nemlig det man kan

Knus Diana

Anmeld

10. marts 2009

LotteN

jeg købte en brugt på nettet, da vi skulle have hende passet, mens vi var i tyskland og handle ind til barnedåben. så havde jeg malket ud, så hun kunne få det.
og så har jeg brugt den, da jeg på et tidspunkt var ved at løbe tør for mælk. men maks brugt den 5 gange..
Nu har jeg lånt den ud til min veninde...
SÅ som de andre skriver, vent med at bruge den. og får du brug for den. køb en brugt

Anmeld

11. marts 2009

frk Jensen

Jeg synes også du skal vente med at købe den..
Da jeg havde født og skulle malke ud til den bette fik jeg min mor til at købe en til mig inden jeg kom hjem.. Så hvis det er at det er nødvendigt er der sikkert en der vil være behjælpelig med det.
Ellers har jeg en som jeg har brugt max 5 gange, og det er en Pigeon til salg hvis det var noget. Den er elektrisk og så købte jeg ekstra dims så jeg kunne pumpe ud på begge på en gang.

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.