vækstscanning 27+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

sandramor

Heeeej piger

så fik jeg min vækstscanning overstået idag

og sikke hun hygger sig derinde og WOW hun er da godt nok vokset på de 3½ uge det er siden jeg sidst fik hende skønnet....

dengang vejede hun 700g..... idag.... ta daaaaaa... 1313g

så hun ligger stadig i toppen af normalen

så fortsætter hun sådan skyder de hende til at blive et barn lige under de 4 kg

og jaaaaa så fik jeg snakket med læge om min sukkersyge... eller jaaa det viser sig at Sønderborg sygehus har en skæregrænse på 10,1 og da min hed 9,3 er det ikke kritisk men nok til at de gav mig blodsukker apperat med hjem og skal tjekke det 6 gange om dagen 2 gange om ugen....... og prøve kulhydrat diæten... så må vi se.....

i skal ikke snydes af lidt billeder af lillepigen som denne gang var lidt mere villig til at vise sit ansigt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Krussedulle

sandramor skriver:

Heeeej piger

så fik jeg min vækstscanning overstået idag

og sikke hun hygger sig derinde og WOW hun er da godt nok vokset på de 3½ uge det er siden jeg sidst fik hende skønnet....

dengang vejede hun 700g..... idag.... ta daaaaaa... 1313g

så hun ligger stadig i toppen af normalen

så fortsætter hun sådan skyder de hende til at blive et barn lige under de 4 kg

og jaaaaa så fik jeg snakket med læge om min sukkersyge... eller jaaa det viser sig at Sønderborg sygehus har en skæregrænse på 10,1 og da min hed 9,3 er det ikke kritisk men nok til at de gav mig blodsukker apperat med hjem og skal tjekke det 6 gange om dagen 2 gange om ugen....... og prøve kulhydrat diæten... så må vi se.....

i skal ikke snydes af lidt billeder af lillepigen som denne gang var lidt mere villig til at vise sit ansigt

Wow  sikke en fin prinsesse.. Hvor er det flot som hun er vokset tillykke med det .... Min bebse blev skønnet til 1300 i uge 30+4 men det er nok bare en lille baby hehe

Anmeld

16. januar 2012

JH12

Skøøønt med en God scanning  Og sikke meget hun er vokset..

Dejlige billeder af prinsessen

Anmeld

16. januar 2012

sandramor

taaaaark ja det er bare dejligt at hun trives så godt derinde

og dem som var så bange for at hun ikke ville blive stor pga mit stofskifte....
meeeen neeej tror da ikke din bebse er lille.... altså de sagde at hende her følger sin kurve men hun ligger i den tunge ende ti hi.......

Anmeld

16. januar 2012

sandramor

Jaaa hun er vokset rigtig meget

Ja hun er bare super fin og skøn og dejligt hun denne gang ville vise os lidt af hendes ansigt også

Anmeld

16. januar 2012

mille25

Hvor er hun fin....

Anmeld

16. januar 2012

sandramor

Ja og i lige måde sikke nogle fine billeder i fik af prinsessen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.