Sutte/nusseklus med sutteholder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

TbCp

Er der nogen af jer der har en nusseklud/sutteklud hvor sutten kan sættes fast?

Lige nu har Mikkel bare en stofble gennem hullet på suttens "håndtag"... men jeg vil gerne finde en sød/sej/lækker sutte/Nusseklud hvor sutten kan sættes fast i.

Så er der nogen af jer der har sådan en? Hvor er den købt? Og meget gerne link.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Caroline86

herinde har de forskellige muligheder.. synes bare den er så sød, den jeg har valgt

Ellers ved jeg at de meget ofte har i babysam, kære børn osv

http://gladeunger.dk/butik/catalog/product_info.php/products_id/3551

Anmeld

16. januar 2012

TbCp

Caroline86 skriver:

herinde har de forskellige muligheder.. synes bare den er så sød, den jeg har valgt

Ellers ved jeg at de meget ofte har i babysam, kære børn osv

http://gladeunger.dk/butik/catalog/product_info.php/products_id/3551

Ahh ja det var smart, så kan sutten sættes i dernede i snoren...

Anmeld

16. januar 2012

livhemdrup

TbCp skriver:

Er der nogen af jer der har en nusseklud/sutteklud hvor sutten kan sættes fast?

Lige nu har Mikkel bare en stofble gennem hullet på suttens "håndtag"... men jeg vil gerne finde en sød/sej/lækker sutte/Nusseklud hvor sutten kan sættes fast i.

Så er der nogen af jer der har sådan en? Hvor er den købt? Og meget gerne link.

hvis du har en symaskine kan det nemt fikses selv. og derved får du selv lov at vælge stof og kvalitet.

Anmeld

16. januar 2012

TbCp

livhemdrup skriver:

hvis du har en symaskine kan det nemt fikses selv. og derved får du selv lov at vælge stof og kvalitet.

Det har jeg, men er ikke kreativ nok til selv at finde på + jeg har ikke mulighed for at sy den næste tid...

Anmeld

16. januar 2012

livhemdrup

TbCp skriver:

Det har jeg, men er ikke kreativ nok til selv at finde på + jeg har ikke mulighed for at sy den næste tid...

ok, men når du får tid. Så sy en firkant eller hvilken form du nu selv syns så har jeg taget og købt noget anorak snor og syet på som sutte holder og ellers den nemme løsning er køb en stofble og så nogen tryk knapper så i det ene hjørne sæt en tryk knap i og bum en nusse klud med sutte holder. Smiler håber du finder en du kan lide på nettet ellers der er nu mange søde.

Anmeld

16. januar 2012

TbCp

livhemdrup skriver:

ok, men når du får tid. Så sy en firkant eller hvilken form du nu selv syns så har jeg taget og købt noget anorak snor og syet på som sutte holder og ellers den nemme løsning er køb en stofble og så nogen tryk knapper så i det ene hjørne sæt en tryk knap i og bum en nusse klud med sutte holder. Smiler håber du finder en du kan lide på nettet ellers der er nu mange søde.

Synes bare stofbleen er så utrolig kedelig
Men jeg må surfe lidt rundt og se hvad jeg kan finde.

Anmeld

16. januar 2012

Caroline86

TbCp skriver:

Ahh ja det var smart, så kan sutten sættes i dernede i snoren...

ja, nemlig synes den er sød og anderledes...

Ellers er det vist Teddykompagniet der laver en masse forskellige (kaniner, køer, bamser, giraffer etc)

Anmeld

16. januar 2012

Rødhætte

Ved desværre ikke hvor man kan købe en, men jeg har bare syet en sut i kludens vaskeanvisning.. Det er super dejlig da han på den måde selv kan finde sutten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.