Hvad skal jeg vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

An&Jo

Ja jeg kan jo ikke lade være med at kigge på udstyr selvom jeg kun er 5+1 idag..

Jeg har længe gerne ville have en ny kasse til min oddervogn, da jeg synes den jeg har nu er træls, og vil gerne have zip modellen, da jeg synes den virker mere praktisk..

MEN så var jeg i babysam idag sammen med en veninde som os er gravid, og kom til at kigge på en emmaljunga duo edge kombivogn på uniq stellet, og den kunne jeg faktisk rigtig godt tænke mig også..

Spørgsmålet er bare hvad der er smartest??

At købe ny kasse og lift til barnevognen (pris ca 5300kr)
Eller
At købe den kombivogn som jeg synes er virkelig lækker, og få klapvogn med i prisen (pris ca 7200kr)

Jeg kunne også købe en city bag og sætte på den klapvogn som jeg har købt til bassen (pris ca 2000kr) men den er bare rigtig smal, og man kan desværre ikke købe edge kassen for sig selv, for så havde jeg nok gjort det..

Hvad ville i andre vælge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

helle85

An&Jo skriver:

Ja jeg kan jo ikke lade være med at kigge på udstyr selvom jeg kun er 5+1 idag..

Jeg har længe gerne ville have en ny kasse til min oddervogn, da jeg synes den jeg har nu er træls, og vil gerne have zip modellen, da jeg synes den virker mere praktisk..

MEN så var jeg i babysam idag sammen med en veninde som os er gravid, og kom til at kigge på en emmaljunga duo edge kombivogn på uniq stellet, og den kunne jeg faktisk rigtig godt tænke mig også..

Eller
At købe den kombivogn som jeg synes er virkelig lækker, og få klapvogn med i prisen (pris ca 7200kr)

Jeg kunne også købe en city bag og sætte på den klapvogn som jeg har købt til bassen (pris ca 2000kr) men den er bare rigtig smal, og man kan desværre ikke købe edge kassen for sig selv, for så havde jeg nok gjort det..

nu ved jeg ikke om hvor stor din dreng er til den tid ellers skal du nok tage højte for om han skal side op på barnevogen?

for det kan emmaljunga ikke holde til

Anmeld

16. januar 2012

An&Jo

helle85 skriver:

nu ved jeg ikke om hvor stor din dreng er til den tid ellers skal du nok tage højte for om han skal side op på barnevogen?

for det kan emmaljunga ikke holde til

han er 2 år og 6 måneder til den tid..

Han går allerede nu selv og gider ikke rigtig vogn, så det bliver ikke det store problem.. har jo os odderen i forvejen, så den kan vi bruge når vi skal på længere ture hvor det kan blive nødvendigt at storebror skal op og slappe af..

Men vi bor jo i byen, og det er rart med en lille handy vogn, og har virkelig forelsket mig i combien..

derudover vil det være muligt for os våde at have klapvogn til ham OG combivognen i bilen på samme tid, så det er jo os ret smart hvis vi vælger at få en combi til den lille ved siden af at vi har oddervognen også.. odderen skal jo bruges som dagpleje vogn uanset, så den bliver beholdt, men spørgsmålet er om jeg skal opgive en ny kasse på barnevognen for at få en combi vogn..

Anmeld

16. januar 2012

bøgelund

An&Jo skriver:

Eller

personligt tror jeg du bliver træt af en kombivogns korte liggemål.. men det er jo en smagssag..

jeg ville vælge en emmaljunga big star supreme på letvægtsstel..  

ej tror du bliver gladest for at ha det lange liggemål. så jeg siger ny kasse og lift..

Anmeld

16. januar 2012

An&Jo

bøgelund skriver:

personligt tror jeg du bliver træt af en kombivogns korte liggemål.. men det er jo en smagssag..

jeg ville vælge en emmaljunga big star supreme på letvægtsstel..  

ej tror du bliver gladest for at ha det lange liggemål. så jeg siger ny kasse og lift..

uanset om der kommer ny kasse på eller ej beholder jeg odderen, den bliver ikke skiftet ud.. spørgsmålet er ny kasse ELLER en kombivogn..

bliver det en kombivogn, så har vi 2 vogne, altså både odderen OG kombien..

kan ikke nøjes med en kombi, men kan godt se det smarte i den nu når vi bor i byen og når jeg skal med bussen ned og aflevere den store osv, for så fylder den ikke så meget..

Fortryder så meget at jeg solgte den BSSU jeg havde før, men synes jeg har fået et okay alternativ i odderen, så den bliver skam..

overvejer bare at have kombien som hverdagsvogn, og så odderen til at sove i..

Anmeld

16. januar 2012

bøgelund

An&Jo skriver:

uanset om der kommer ny kasse på eller ej beholder jeg odderen, den bliver ikke skiftet ud.. spørgsmålet er ny kasse ELLER en kombivogn..

bliver det en kombivogn, så har vi 2 vogne, altså både odderen OG kombien..

kan ikke nøjes med en kombi, men kan godt se det smarte i den nu når vi bor i byen og når jeg skal med bussen ned og aflevere den store osv, for så fylder den ikke så meget..

Fortryder så meget at jeg solgte den BSSU jeg havde før, men synes jeg har fået et okay alternativ i odderen, så den bliver skam..

overvejer bare at have kombien som hverdagsvogn, og så odderen til at sove i..

ja, kan godt se det.. men jeg ville nok hellere spare de penge, og nøjes med ny kasse.. 

men gør hvad du føler for .  

Anmeld

16. januar 2012

An&Jo

bøgelund skriver:

ja, kan godt se det.. men jeg ville nok hellere spare de penge, og nøjes med ny kasse.. 

men gør hvad du føler for .  

jaa, må lige overveje det, for det er også mange penge at smide i bare for at få en ny kasse og lift, og så skal man ud og have klapvogn senere oveni..

Jeg må tænke videre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.