Se hvad jeg købte idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Isabella_mor

Babyklar skriver:

jeg ledte efter ny klapvogn, tog derfor ned i ønskebørn for at se hvad de havde og fik hjælp til at finde en klapvogn .. valget fald på denne her City Elite jogger

Vores efterlysning var, kvalitet, lidt høj, bruges i nogen år, bruges til at løbe med, go til ferie og så dreje hjul ..

jeg kan kun sige GOD for denne vogn.. vi har den helt magen til  I LOVE IT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Moar2011

isabellamor skriver:

jeg kan kun sige GOD for denne vogn.. vi har den helt magen til  I LOVE IT

SKØØNT -

det dejligt at høre jeg ikke er den eneste der har forelsket mig i den .. hvad bruger i, kørepose ? dyne ? eller stopper dem i en lækker flyverdragt ?

Anmeld

16. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Babyklar skriver:

okey storm er bare 9mdr nu .. så tror ikk rigtig han ville få glæde af den .. hmm ville det være varmt nok hvis han kom i en lækker flyverdragt, ? eller ?

Det tror jeg helt bestemt - det er jo ikke særlig koldt når man tænker på årstiden

Anmeld

16. januar 2012

Moar2011

MoarHvidovre skriver:

Det tror jeg helt bestemt - det er jo ikke særlig koldt når man tænker på årstiden

heh, for synes du ikk det ser så smart ud med en dyne heh .. så tænkte jo en flyverdragt ville være sagen når han alligevel er så stor ..

hva bruger du ?

Anmeld

17. januar 2012

Isabella_mor

Babyklar skriver:

SKØØNT -

det dejligt at høre jeg ikke er den eneste der har forelsket mig i den .. hvad bruger i, kørepose ? dyne ? eller stopper dem i en lækker flyverdragt ?

vi bruger stadig barnevognen når han skal sove ude, men når vi skal på tur osv, og vi skal være udenfor i længe så bruger vi flyverdragt og dyne eller hvis der bliver MEGA koldt så smider vi slee bee posen i så han kan holde varmen... 

Anmeld

17. januar 2012

Moar2011

isabellamor skriver:

vi bruger stadig barnevognen når han skal sove ude, men når vi skal på tur osv, og vi skal være udenfor i længe så bruger vi flyverdragt og dyne eller hvis der bliver MEGA koldt så smider vi slee bee posen i så han kan holde varmen... 

okey har os lige købt en flyverdragt til storm, til når vi er ude og gå det tror jeg er varmt nok i de dage her indtil videre

Anmeld

17. januar 2012

Maja88

må man spørge om hvad sådan en koster. for den er da lækker

Anmeld

17. januar 2012

Sillebob

Babyklar skriver:

jeg ledte efter ny klapvogn, tog derfor ned i ønskebørn for at se hvad de havde og fik hjælp til at finde en klapvogn .. valget fald på denne her City Elite jogger

Vores efterlysning var, kvalitet, lidt høj, bruges i nogen år, bruges til at løbe med, go til ferie og så dreje hjul ..

Har kun hørt godt om den Og så er den jo også ret stylish Synes nemlig ofte at klapvogne bliver så klodsede store  men det er jo smag og behag

Selv har jeg Phil & Teds som er meget i samme stil, så herfra

Anmeld

17. januar 2012

Isabella_mor

Maja88 skriver:

må man spørge om hvad sådan en koster. for den er da lækker

4300. og nogle gange er den på tilbud hvor den så koster 3400... ca.. 

Anmeld

17. januar 2012

Maja88

isabellamor skriver:

4300. og nogle gange er den på tilbud hvor den så koster 3400... ca.. 

super,... tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.