Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babyklar skriver: jeg ledte efter ny klapvogn, tog derfor ned i ønskebørn for at se hvad de havde og fik hjælp til at finde en klapvogn .. valget fald på denne her City Elite jogger Vores efterlysning var, kvalitet, lidt høj, bruges i nogen år, bruges til at løbe med, go til ferie og så dreje hjul ..
jeg ledte efter ny klapvogn, tog derfor ned i ønskebørn for at se hvad de havde og fik hjælp til at finde en klapvogn .. valget fald på denne her City Elite jogger
Vores efterlysning var, kvalitet, lidt høj, bruges i nogen år, bruges til at løbe med, go til ferie og så dreje hjul ..
jeg kan kun sige GOD for denne vogn.. vi har den helt magen til I LOVE IT
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellamor skriver: jeg kan kun sige GOD for denne vogn.. vi har den helt magen til I LOVE IT
SKØØNT -
det dejligt at høre jeg ikke er den eneste der har forelsket mig i den .. hvad bruger i, kørepose ? dyne ? eller stopper dem i en lækker flyverdragt ?
Babyklar skriver: okey storm er bare 9mdr nu .. så tror ikk rigtig han ville få glæde af den .. hmm ville det være varmt nok hvis han kom i en lækker flyverdragt, ? eller ?
okey storm er bare 9mdr nu .. så tror ikk rigtig han ville få glæde af den .. hmm ville det være varmt nok hvis han kom i en lækker flyverdragt, ? eller ?
Det tror jeg helt bestemt - det er jo ikke særlig koldt når man tænker på årstiden
MoarHvidovre skriver: Det tror jeg helt bestemt - det er jo ikke særlig koldt når man tænker på årstiden
heh, for synes du ikk det ser så smart ud med en dyne heh .. så tænkte jo en flyverdragt ville være sagen når han alligevel er så stor ..
hva bruger du ?
Babyklar skriver: SKØØNT - det dejligt at høre jeg ikke er den eneste der har forelsket mig i den .. hvad bruger i, kørepose ? dyne ? eller stopper dem i en lækker flyverdragt ?
vi bruger stadig barnevognen når han skal sove ude, men når vi skal på tur osv, og vi skal være udenfor i længe så bruger vi flyverdragt og dyne eller hvis der bliver MEGA koldt så smider vi slee bee posen i så han kan holde varmen...
isabellamor skriver: vi bruger stadig barnevognen når han skal sove ude, men når vi skal på tur osv, og vi skal være udenfor i længe så bruger vi flyverdragt og dyne eller hvis der bliver MEGA koldt så smider vi slee bee posen i så han kan holde varmen...
okey har os lige købt en flyverdragt til storm, til når vi er ude og gå det tror jeg er varmt nok i de dage her indtil videre
må man spørge om hvad sådan en koster. for den er da lækker
Har kun hørt godt om den Og så er den jo også ret stylish Synes nemlig ofte at klapvogne bliver så klodsede store men det er jo smag og behag
Selv har jeg Phil & Teds som er meget i samme stil, så herfra
Maja88 skriver: må man spørge om hvad sådan en koster. for den er da lækker
4300. og nogle gange er den på tilbud hvor den så koster 3400... ca..
isabellamor skriver: 4300. og nogle gange er den på tilbud hvor den så koster 3400... ca..
super,... tak for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128