søvn problemer - dagpleje start.. hvordan er det hos jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Den lykkelige

Min datter er snart 11 mdr.
Hun har altid haft svært ved at sove om dagen og skal vugges i vognen eller køres i bilen..
Hun bliver lagt på sit værelse når vi er hjemme fordi vi lidt gav op med hun skulle sove i vognen efter hun blev ved ved at blive vækket hele sommeren pga hækkeklipper, traktor der køre frem og tilbage non stop og børn der leger og skriger osv..
Men der er vi også nødt til lige at tage hende op igen nogle gange fordi hun bare ligger og græder.. nogen gange ender det med hun er oppe og nede igen 4 gange..
hun er startet dagpleje idag hvor vi så snakkede om hvordan hun plejer sove og hvordan vi gør.. tænkte bare shit.. for har altid kæmpet med hende..
Nogle der har haft børn med søvn problemer og hvad gjorde i så da de startede dagpleje/vuggestue??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Lone Jakobsen

jeg har passet et barn som havde store problemer med at falde i søvn da h*n started hos mig.

i starten var der lidt uro når jeg lagde barnet ud, men jeg stod stille ved siden af og vuggede vognen lidt til barnet faldt til ro. hvis barnet så blev ked af det igen, så startede jeg forfra med at vugge lidt, og stoppe når barnet faldt til ro. der gik vel 1-2 uger og så sov barnet uden problemer.

så tag det stille og roligt. din datter skal nok falde til i rutinen hos dagplejeren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.