Opskrift på lækre lyse bunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.547 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Malli

Er der mon nogen der har en opskrift på lyse kage bunde, som de vil dele herinde?

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. januar 2012

Malli

16. januar 2012

Malli

Slet ingen kagedamer, som vil dele en god opskrift på lyse bunde?

Anmeld

8. februar 2012

Dot D

Jeg bager drømmekagebunde, når jeg skal bruge lyse bunde, de er ret lækre, synes jeg. Jeg bruger kærnemælk i stedet for sødmælk, det gør dem dejligt svampede, og de holder sig friske længere...

Ingredienser:
500 gram Hvedemel
100 gram Margarine
500 gram Sukker
8   Æg
4 dl. Sødmælk
6 tsk. Bagepulver
4 tsk. Vanillesukker

Fyld:
240 gram Margarine
200 gram Kokosmel
500 gram Brun farin
1 dl. Sødmælk

Anmeld

8. februar 2012

Malli

Dot D skriver:

Jeg bager drømmekagebunde, når jeg skal bruge lyse bunde, de er ret lækre, synes jeg. Jeg bruger kærnemælk i stedet for sødmælk, det gør dem dejligt svampede, og de holder sig friske længere...

Ingredienser:
500 gram Hvedemel
100 gram Margarine
500 gram Sukker
8   Æg
4 dl. Sødmælk
6 tsk. Bagepulver
4 tsk. Vanillesukker

Fyld:
240 gram Margarine
200 gram Kokosmel
500 gram Brun farin
1 dl. Sødmælk

Du er der skisme altid, når man har brug!  TAK! den lyder lækker, den må prøves... Knus

Anmeld

9. februar 2012

Dot D

Malli skriver:

Du er der skisme altid, når man har brug!  TAK! den lyder lækker, den må prøves... Knus

Hvor er du sød....

Ja, prøv den, men husk at bruge kærnemælk.... Den bliver rigtig god af det

Anmeld

21. marts 2012

MoarTNoah

Dot D skriver:

Ingredienser:
500 gram Hvedemel
100 gram Margarine
500 gram Sukker
8   Æg
4 dl. Sødmælk
6 tsk. Bagepulver
4 tsk. Vanillesukker

Fyld:
240 gram Margarine
200 gram Kokosmel
500 gram Brun farin
1 dl. Sødmælk

Hvordan skal jeg bage den Dot?

Har du forresten fået mit nye nr? - Det er jo altid dejligt med en livline hvis kagen "brænder på"

Anmeld

21. marts 2012

Dot D

MoarTNoah skriver:

Hvordan skal jeg bage den Dot?

Har du forresten fået mit nye nr? - Det er jo altid dejligt med en livline hvis kagen "brænder på"

Hi hi, ja det er vist ikke lige kommet med.... Men jeg bager ved varmluft 180 grader 25 - 40 minutter alt efter hvor stor en portion, jeg har lavet.... Jeg mærker jævnligt efter med min strikkepind

Nej, jeg har ikke fået dit nye nummer, så det må du sende, og så kan livlinen etableres

Anmeld

21. marts 2012

MoarTNoah

Dot D skriver:

Hi hi, ja det er vist ikke lige kommet med.... Men jeg bager ved varmluft 180 grader 25 - 40 minutter alt efter hvor stor en portion, jeg har lavet.... Jeg mærker jævnligt efter med min strikkepind

Nej, jeg har ikke fået dit nye nummer, så det må du sende, og så kan livlinen etableres

Super, så skal jeg igang med at bage om lidt

Så har jeg lige sendt til dig

Anmeld

19. april 2012

Timse

Dot D skriver:

Hvor stor en form er denne portion til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.