Mavekramper...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Gittemortil2

Er der andre ind mig der har oplavet af de får mange mave smerter når man både spiser og drikker?

Mit har snart stået på i flere uger lægen startede med at sige det var fordi man nok havde for meget mavesyrre i maven. men smerterne forsat. Nu er jeg kommet der til jeg gerne snart ville vide om det er normalt at skal gå og have så ondt.

Jeg havde det ikke men den første.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

MissBee

Gittemortil2 skriver:

Er der andre ind mig der har oplavet af de får mange mave smerter når man både spiser og drikker?

Mit har snart stået på i flere uger lægen startede med at sige det var fordi man nok havde for meget mavesyrre i maven. men smerterne forsat. Nu er jeg kommet der til jeg gerne snart ville vide om det er normalt at skal gå og have så ondt.

Jeg havde det ikke men den første.

Jeg får ikke kamper men luft, rumsteren og ubehag...

Det er ikke hver gang jeg spiser men om aftenen (efter kl 16) er min mave så irriteret og træt at det eneste der føles behagelig er at ligge ned...

Anmeld

16. januar 2012

sarahjylland

Ja det har jeg haft en lille uges tid nu. De siger det kan være forstoppelse... Men jeg er jo ikke læge og lægen vil ikke se mig så...

Anmeld

16. januar 2012

Gittemortil2

Jeg har snakkede med min læge i dag, de mener det er fordi jeg har blærebetændelse men det giver ikke mig nogle mening det for man da ikke ondt i maven når man spiser..

Det ville lægen give mig ret i.

men jeg er ikke forstoppede eller har dirre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.