Moar kommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. marts 2009

Diana...

Ihh er bare så glad min MOAR ringet i går aftes og spurgte om hun måtte komme mandag til onsdag i næste uge wee og selvfølgelig måtte hun det.

Jeg glæder mig bare så meget hele min familie og venner bor på sjælland så det mega sjældent jeg ser dem så jeg glæder mig bare super meget til min MOAR kommer og besøger mig så skal vi rigtig hygge.

Knus Diana som ikke ved hvad hun ville med dette indlæg andet end at fortælle hvor meget jeg glæder mig hi hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

MoarLK

Det lyder da dejlig at din mor kommer over og besøger jer.
Så kan du rigtig blive forkælet og bare slappe af.

Anmeld

10. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det er altid dejligt, at få MOR på besøg. Jeg håber, at I får nogen rigtig hyggelige dage

/ Katja 38+5

Anmeld

10. marts 2009

MoarViborg

Uhh.. hvor dejligt for dig/jer!! Ved slet ikke hvad jeg ville gøre hvis min mor boede så langt fra mig Man bliver aldrig for gammel til at nyde sin mors omsorg og nærvær!

Anmeld

10. marts 2009

Mca<3

Nårh hvor hyggeligt Jeg skal jo denne gang klare det hele uden mors omsorg .. Lidt underligt egentligt at lille mand aldrig kommer til at møde sin mormor

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Uhh.. hvor dejligt for dig/jer!! Ved slet ikke hvad jeg ville gøre hvis min mor boede så langt fra mig Man bliver aldrig for gammel til at nyde sin mors omsorg og nærvær!

Nej det absolut overhoved heller ikke sjovt ha ha Jeg er så familie glad og vil helst gerne være tæt på dem men det kommer jeg os om nogen år så skal jeg da helt sikkert tilbage til køge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.