Gravid og flyve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du fløjet i din graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.409 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Hej, jeg skal imorgen flyve til KBH fra Aalborg, og ville lige høre om i andre har fløjet i jeres graviditet? Jeg har læst at man godt må flyve, men jeg bekymrer mig alligevel lidt, så kunne være rart at se andre har fløjet uden der er sket noget Er glad for jeg alt i alt skal sidde i flyver i 1½ time imorgen Det burde "vi" kunne klare

God dag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Hulubulu86

Jeg har floejet 10 gange eller mere under min graviditet og floej sidst da jeg var 8mdr henne . Og det har vaeret flyveture op til 8-9 timer (men primaert kortere).

Det er gaaet helt fint

Hvor langt er du henne?

Anmeld

16. januar 2012

Frk.S

Det kan du SAGTENS!
Jeg fløj til London og tilbage igen da jeg var 33-34 uger henne.

Anmeld

16. januar 2012

th

Frk P. skriver:

Hej, jeg skal imorgen flyve til KBH fra Aalborg, og ville lige høre om i andre har fløjet i jeres graviditet? Jeg har læst at man godt må flyve, men jeg bekymrer mig alligevel lidt, så kunne være rart at se andre har fløjet uden der er sket noget Er glad for jeg alt i alt skal sidde i flyver i 1½ time imorgen Det burde "vi" kunne klare

God dag til jer

Det kan du godt jeg fløj til thailand og hjem igen mens jeg var gravid. God tur

Anmeld

16. januar 2012

kekp

Frk P. skriver:

God dag til jer

Jeg fløj til Grækenland da jeg var 20 uger henne

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men tror ikke at det er et problem at flyve til KBH fra Alborg, det er jo ikke så langt

Anmeld

16. januar 2012

lio

jeg har fløjet I en tidligere graviditet omkring uge 10 så var ikke "meget" gravid, havde ingen overvejelser om ikke at gøre det.

er nysgerrig for hvad du bekymrer  dig om? 

Anmeld

16. januar 2012

FrkZier

Frk P. skriver:

God dag til jer

den sidste måned af graviditet KAN det være farligt at flyve, men selvom man flyver inden for den sidste måned er det slet ikke sikkert der sker noget..

- og når jeg siger farligt er det pga. mangel på bedre ord, der er større chance for at få blodpropper som gravid, og specielt når du så flyver - har jeg fået afvide af min læge ihvertfald

Anmeld

16. januar 2012

SussieThyssen

Der er mindre fare ved at flyve som gravid, end der er ved at gå op i rundetårn, så jeg synes da bestemt, du skal flyve uden betænkning.
Der er fare ved alt, og man skal ikke gå og gøre sig så store bekymringer.

Masser af kvinder verden over flyver under deres svangerskaber uden at der sker det mindste.

Det der kan være lidt kritisk er, hvis man er højgravid og flyver, det har noget med trykudligning at gøre i livmoderen, men selv der, er det værste, der kan ske, at fødslen går igang, men det er jo kun så kort du skal flyve, så som sagt, flyv du bare ud i det blå.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har fløjet en del både i denne graviditet og i min første. Hvis du skal flyve langt er det blot godt at tænke på at komme op og strække benene på turen, men ellers er der ingen problemer. Sidst jeg fløj, var i december, da jeg var i uge 32.

Anmeld

16. januar 2012

Pige2009

Frk P. skriver:

God dag til jer

Det er intet problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.