Der har aldrig været nogen problemer med at få Julie til at sove eller jo måske et par få tilfælde men heller ikke mere... Inden for denne uge her har det godt vendt sig til at være noget i den helt anden grøft.... 
Sidste weekend stoppede Julie med at bruge sut, altså hun bruger slet ikke sut mere... Det gik let med at få den væk... 
Men siden Mandag aften har det bare gået rigtig skævt... Hver aften gør vi klar med til at putte hende så hun ligger i sengen mellem 19.00 og 19.30... Vi læser godnat historie for hende og hygger stille og roligt inden hun skal sove... Det skal så siges at hun er oppe hver morgen kl. 6.00 når hun skal i dagpleje...
Hun ligger sig slet ikke til at sove overhovedet... Hun giver sig til at pille tæer, tage alt nattøj af inkl. ble, sengelinned af dynen... Det foregår meget stille så vi ikke kan høre det... Hvis hun ikke laver det andet, så sidder hun op i sengen eller står op i sengen indtil vi opdager det... Hun siger slet IKKE noget undervejs.. Vi skal selv opdage det...
Vi kigger jo ind til hende et par gange inden hun sover tungt, hele ugen her når vi har kigget ind er hun igang med en af de ovennævnte ting... Vi forklare kort at hun skal sove og at hun skal tidlig op... Hun ligger sig godt ned igen når jeg eller farmand går ud...
Så starter hun ellers forfra med en af de ovennævnte ting... Jeg aner simpelthen ikke hvad vi skal gøre i denne situation...
At hun kommer senere i seng, dur slet ikke, hun bliver så pjevse og på tværs dagen efter...
Hver dag i denne uge her er hun først faldt i søvn omkring kl. 22 - 23.... Det er ALT for sent...
Udover det, så bakser jeg og kæresten med et familiemedlem som har været indlagt og er kommet hjem igen og opgivet alt osv osv... Lige i tiden sørger de for at de to mennesker får noget at spise hver dag, at de får medicin, får madvare hjem osv - Selvfølgelig skiftevis med de øvrige familiemedlemmer så det er ikke os der ligger og køre for det hver dag...
Nægter at tro på det er det der påvirker Julie... For Julie har ikke fået at vide hvad der er sket, det synes vi ikke hun skal endnu, før vi ved hvad der yderligere skal ske fremover... Måske meget forkert af os, men det er nu sådan vores holdning er til det nu og frem til på Tirsdag...
Sidder I med nogle råd? Kom endelig med dem...