Lidt sen fødselsberetning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

jeanett1988

Ja bedre sent end aldrig. Men først nu jeg har overskuddet til at skrive

Jeg blev sat igang tirsdag d. 22. november kl. 13.10 fordi jeg havde for lidt fostervand og var gået 11 dage over tiden. Da jordemoderen undersøgte mig var jeg allerede 2 cm åben så de tog vandet med det samme. Efter 2 timer uden veer, fik jeg ve-stimulerende drop, og veerne kom væltende ind (Havde 3 veer oven i hinanden uden pauser imellem). Fik lagt en epidural, og det hjalp virkelig meget. På dette tidspunkt har min fødsel varet 10 timer. Derefter kom presseveerne, men de blev ikke kraftige nok til at jeg selv kunne presse med. Samtidig fik jeg feber og de besluttede at jeg skulle have et akut kejsersnit.

Det fik jeg så, og vores dejlige datter Melissa blev født d. 23. november kl. 04.16 og vejede 3975 g og målte 53 cm.

Efterfølgende lå vi indlagt 6 dage på hver vores afdeling grundet infektion og at hendes lunger ikke havde foldet sig ordentligt ud. Derfor kom hun på neonetalafdalingen.

Her er lige et par billeder af hende hvor hun på det ene er næsten 2 uger gammel og på det andet er vi på vej hjem fra sygehuset.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Dorte...

jeanett1988 skriver:

Ja bedre sent end aldrig. Men først nu jeg har overskuddet til at skrive

Jeg blev sat igang tirsdag d. 22. november kl. 13.10 fordi jeg havde for lidt fostervand og var gået 11 dage over tiden. Da jordemoderen undersøgte mig var jeg allerede 2 cm åben så de tog vandet med det samme. Efter 2 timer uden veer, fik jeg ve-stimulerende drop, og veerne kom væltende ind (Havde 3 veer oven i hinanden uden pauser imellem). Fik lagt en epidural, og det hjalp virkelig meget. På dette tidspunkt har min fødsel varet 10 timer. Derefter kom presseveerne, men de blev ikke kraftige nok til at jeg selv kunne presse med. Samtidig fik jeg feber og de besluttede at jeg skulle have et akut kejsersnit.

Det fik jeg så, og vores dejlige datter Melissa blev født d. 23. november kl. 04.16 og vejede 3975 g og målte 53 cm.

Efterfølgende lå vi indlagt 6 dage på hver vores afdeling grundet infektion og at hendes lunger ikke havde foldet sig ordentligt ud. Derfor kom hun på neonetalafdalingen.

Her er lige et par billeder af hende hvor hun på det ene er næsten 2 uger gammel og på det andet er vi på vej hjem fra sygehuset.

Stort tillykke med hende, hun ser godt nok dejlig ud  

Lyder til at have været noget af en omgang du har været igennem.

Anmeld

16. januar 2012

Janni.

Tillykke med hende 

Anmeld

18. januar 2012

Moms

Hvor er hun yndig. Tillykke!

Det må ikke have været rart at være adskildt.

Det var længe du skulle gå over tiden.

Er du ovenpå nu eller hvordan har du det med din fødsel?

Moms

Anmeld

18. januar 2012

babymus77

Stort tillykke med jeres lille pige;-))

Anmeld

18. januar 2012

jeanett1988

Moms skriver:

Hvor er hun yndig. Tillykke!

Det må ikke have været rart at være adskildt.

Det var længe du skulle gå over tiden.

Er du ovenpå nu eller hvordan har du det med din fødsel?

Moms

Ja er så småt ovenpå igen. Det tog lidt tid ovenpå al den tumult på syghuset. Men fik da en dejlig pige med hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.