Ja bedre sent end aldrig. Men først nu jeg har overskuddet til at skrive
Jeg blev sat igang tirsdag d. 22. november kl. 13.10 fordi jeg havde for lidt fostervand og var gået 11 dage over tiden. Da jordemoderen undersøgte mig var jeg allerede 2 cm åben så de tog vandet med det samme. Efter 2 timer uden veer, fik jeg ve-stimulerende drop, og veerne kom væltende ind (Havde 3 veer oven i hinanden uden pauser imellem). Fik lagt en epidural, og det hjalp virkelig meget. På dette tidspunkt har min fødsel varet 10 timer. Derefter kom presseveerne, men de blev ikke kraftige nok til at jeg selv kunne presse med. Samtidig fik jeg feber og de besluttede at jeg skulle have et akut kejsersnit.
Det fik jeg så, og vores dejlige datter Melissa blev født d. 23. november kl. 04.16 og vejede 3975 g og målte 53 cm.

Efterfølgende lå vi indlagt 6 dage på hver vores afdeling grundet infektion og at hendes lunger ikke havde foldet sig ordentligt ud. Derfor kom hun på neonetalafdalingen.
Her er lige et par billeder af hende hvor hun på det ene er næsten 2 uger gammel og på det andet er vi på vej hjem fra sygehuset.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld