Update herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. marts 2009

3rollinger

Ja, jeg har jo ikke givet saa meget lyd fra mig paa det sidste. I ved jo nok at Khike blev opereret for en maaned siden og fik fjernet den ene nyre. Vi har senere faaet at vide at det var en ondartet knude, men nu var den ligesom fjernet og dermed ogsaa sygdommen. Og han skal derfor ikke have lavet mere. Hverken kemo eller andet, som de ellers er ret gavmilde med hernede. Det gik ogsaa rigitg godt i starten. Han blev opereret en loerdag, soendag fik han fjernet draen, mandag skulle han selv begynde at gaa paa toilettet og som hans laege sagde ”Gaa dog i bad og barber dig, du ligner en der er syg” (lige min form for humor). Tirsdag laa han ”bare” i sengen og onsdag blev han sendt hjem. Og saa gik det egentlig ogsaa fremad og vi troede det blev til ca 3 ugers sygemeldelse. Men saa gik der betaendelse i et saar og det andet, som er ca. ligesom et kejsersnit vil ikke rigtig heles og gaar op hele tiden, og han gaar nu til laege hver dag og faar sproejtet jod direkte ind i saaret, samt puttet noget gazebind ind i det. Det taerer lidt paa hans humoer. Saa han ligger for det meste hjemme paa sofaen og jeg staar for det meste derhjemme. Han laver dog mad engang imellem.

Udover det har vi lukket internet butikken. Det var en beslutning vi tog foer vi vidste Khike var syg, men det har vaeret rart ikke at skulle taenke paa den samtidig. Den gav en del arbejde og overskuddet til at tage mig af den har jeg ikke lige nu. Det var dog en haard beslutning for vi har lagt meget arbejde i den, men det gjorde vi jo fordi vi haabede at vi kunne tjene paa det og det viste sig at det kunne vi ikke.

Jeg synes egentlig jeg har det fint, men jeg kan godt maerke at der ikke skal meget til at vaelte laesset. Den anden dag havde de lukket den motorvej jeg koerer ad for at komme til Madrid om morgenen. Da vi paa 3 kvaerter havde koert 4 km fik jeg at vide at den var lukket og skulle koere ud paa to andre motorveje, hvorfra jeg ingen anelse havde om hvordan jeg saa skulle komme til mine boerns skole. Saa jeg begyndte bare at hyle med 80 km/t paa motorvejen. Soergeligt syn Heldigvis var ungerne faldet i soevn saa de opdagede ikke noget.

Men som sagt, vi har det godt. Ungerne er dejlige og fortaeller os ca 35 gange om dagen at de elsker os, isaer den lille . Solen er begyndt at skinne i Spanien og jakkerne er overfloedige om eftermiddagen .

Hav en god dag.

Knus

st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

Smølf

Hej st.

Hvor er det dejligt at høre, at det er gået godt med Khikes operation, selvom efterforløbet ikke har været helt nemt. Men det vigtigste er vel, at alt er kommet væk og at i ikke skal spekulere mere på det, men kun se fremad.
Men jeg kan godt forstå, at det har været en hård periode for jer og så må man jo fokusere sine ressourcer, som i også har gjort.

Jeg har i hvert fald tænkt meget på jer og er glad for at vi fik en lille update.

Dejligt at foråret så småt er kommet til Spanien, forår bringer nyt liv, sol og varme -og det kan vi alle bruge efter så lang en vinter.

Neta

Anmeld

10. marts 2009

Stumpen

Hej st...

Godt at høre at hans operation gik godt.. Forløbet efter er så mindre positiv, men håber at du klarer det og kan holde dig ovenvande.. For husk nu lige på at støv og ungernes legetøj godt kan ligge lidt ekstra tid til du har overskud til det..
Trist med internetforretningen, men kunne godt forestille mig at det tager mange timer at have sådan en oppe og kører..

Sender dig en masser knus og støttende tanker..
Anja..

Anmeld

10. marts 2009

Heidimed lea

skønt det går fremad for jer. puha sikke en omgang i har været igennem.. kan godt forstå det er nemt og vælte dig.

dejlige børn i har, lyder som om i alligevel nyder tilværelsen
knus Heidi

Anmeld

10. marts 2009

st

Kæreste dejlige st.

Puha, sikke da en opdatering. Jeg har sådan tænkt på dig, og har ventet på, der var en lille update.

Jeg er ked af at høre, at Khike stadig har problemer med såret. Det lyder ikke så rart, og træls for ham, at han må rende til lægen hver dag.

Jeg beundrer dig st. Når du skriver, kan jeg mærke hvor stærk en kvinde du er. Der er altså ikke mange, som på "udebane" tackler livet som du gør. Jeg synes det er imponerende, at du har tacklet sygdom, lukning af butik, at gøre Daniel blefri og samtidig være der som en solid og fast støtte for din familie på dn måde du har, og det siger en masse om hvem du er som person. Jeg tager hatten af for dig, og ville ønske du var lige her ved siden af, så jeg kunne give dig et knus og sige: Godt gået. !!

Jeg kender dig jo ikke, men din styrke og dit gå-på-mod skinner igennem i det du skriver, og jeg synes bare du er for sej. Du har holdt hovedet oppe og benene nede i en meget svær periode af jeres liv.

Jeg håber, I snart er på benene igen begge to. Husk nu, at du også har lov til at være træt, og lov til at være den der hyler over motorvejen er lukket. Du har været igennem en af livets kriser, men se lige hvor du er henne idag. Du/I er kommet ud på den anden side, og det kræver noget efterbearbejdelse for jer begge. Det må du love mig, at I giver jer tid til. Og dig ikke mindst. Det er Khike der har været syg ja, men du skal også have lov til at hele ovenpå alt det her.

Godt at høre fra dig st. Jeg synes som skrevet før, at du har klaret det her til UG ++

Mange knus fra st.

Jeg er droenmisundelig over vejret. Send lidt af det herop, naar du har brugt det af det, som du har brug for...

Anmeld

10. marts 2009

3rollinger

Tak soede piger. I er dejlige og jeg er glad for at have saadan en dejlig cyber moedregruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.