Kæreste dejlige st.
Puha, sikke da en opdatering. Jeg har sådan tænkt på dig, og har ventet på, der var en lille update.
Jeg er ked af at høre, at Khike stadig har problemer med såret. Det lyder ikke så rart, og træls for ham, at han må rende til lægen hver dag.
Jeg beundrer dig st. Når du skriver, kan jeg mærke hvor stærk en kvinde du er. Der er altså ikke mange, som på "udebane" tackler livet som du gør. Jeg synes det er imponerende, at du har tacklet sygdom, lukning af butik, at gøre Daniel blefri og samtidig være der som en solid og fast støtte for din familie på dn måde du har, og det siger en masse om hvem du er som person. Jeg tager hatten af for dig, og ville ønske du var lige her ved siden af, så jeg kunne give dig et knus og sige: Godt gået. !!
Jeg kender dig jo ikke, men din styrke og dit gå-på-mod skinner igennem i det du skriver, og jeg synes bare du er for sej. Du har holdt hovedet oppe og benene nede i en meget svær periode af jeres liv.

Jeg håber, I snart er på benene igen begge to. Husk nu, at du også har lov til at være træt, og lov til at være den der hyler over motorvejen er lukket. Du har været igennem en af livets kriser, men se lige hvor du er henne idag. Du/I er kommet ud på den anden side, og det kræver noget efterbearbejdelse for jer begge. Det må du love mig, at I giver jer tid til. Og dig ikke mindst. Det er Khike der har været syg ja, men du skal også have lov til at hele ovenpå alt det her.
Godt at høre fra dig st. Jeg synes som skrevet før, at du har klaret det her til UG ++
Mange knus fra st.
Jeg er droenmisundelig over vejret. Send lidt af det herop, naar du har brugt det af det, som du har brug for...