Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

JH12

Hej søde tøser

Ville lige hører om jeg er den eneste

Jeg har aldrig bevæget mig så meget som jeg gør nu.. Meeen alligvel bliver min kondi bare værre og værre, og går jeg på trapper eller oppe af stier der har en lille stigning så skal jeg næsten holde pause, fordi jeg dårlig kan få vejret..

Har altid holdt mig i gang, så har aldrig haft dårlig kondi, men det skal jeg lige love for jeg har nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

grøn · ært

Hej søde tøser

Ville lige hører om jeg er den eneste

Jeg har aldrig bevæget mig så meget som jeg gør nu.. Meeen alligvel bliver min kondi bare værre og værre, og går jeg på trapper eller oppe af stier der har en lille stigning så skal jeg næsten holde pause, fordi jeg dårlig kan få vejret..

Har altid holdt mig i gang, så har aldrig haft dårlig kondi, men det skal jeg lige love for jeg har nu..

Haha, nej. Overhovedet ikke!  Jeg har ellers normalt en rigtig god kondi og trænede en hel del før... Men nu skal der bare ingenting til, før jeg pruster og stønner :-P
Jeg har læst, at hjertet arbejder mere når man er gravid. Og tja, så vejer vi jo også ligepludselig meget mere ;-) Tror skam det er heeelt normalt, selvom det er lidt pinligt at pruste sådan, bare efter fem trin på en trappe ;-)

Anmeld

16. januar 2012

NNL

Jeg puster og pruster også over ingenting!! Det startede allerede i uge 10-12 stykker, og bliver kun værre. Desuden er jeg ikke så aktiv for tiden, det hjælper nok heller ikke... Det er jo pludselig en hård kamp at støvsuge 124 m2

Anmeld

16. januar 2012

viben

NEJ!!
Et af de allerførste tegn efter jeg testede positiv var at jeg hurtigere blev forpustet... Og det er kun blevet værre, så ihh hvor jeg forbander trapperne til 5. sal langt væk!!! Jeg går bare også markant langsommere når jeg lufter hund...

Anmeld

16. januar 2012

JH12

Hvor er det dog dejligt at hører jeg bestemt ikke er den eneste ..

Men puha, jeg synes godt nok det er blevet hårdt..

Det overrasket mig alligvel hvor dårlig kondi man får..

Anmeld

16. januar 2012

Koen.

Du er slet ikke den eneste, bare det at jeg skal bære Lærke på 11 kg og vare op af de 7 trin til huset, så puster jeg som en gris i løbetid

PINLIGT !!!

Anmeld

16. januar 2012

Kruse90

hahah nej du er slet ikke den eneste
Det er jo helt vildt som man kan puste og pruste efter bare få trin.
Jeg føler virkelig at man er elendig hehe, man hvad søren vi vejer jo også mere end før, og vores krop er på overarbejde

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.