"Sprutter" i alverdens farver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.350 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

SofiasMor

Dejlige sprutter som denne hækles. Du siger bare farven, og jeg prøver at finde den
De er lavet i bomuldsgarn, og fyldt med fiberfyld. Øjnene er påsyet og lavet af filt. Derfor kan de vaskes i hånden, og tørres på en radiator.

Umiddelbart er det en bestillingsvare, men da jeg ofte ikke kan sidde uden arbejde mellem fingrene om aftenen, så har jeg næsten altid et lille lager i forskellige farver.

Sprutten måler ca. 15 cm, og har en lille løkke i toppen så den kan hænge enten i barnevognen, over puslebordet eller hvor du synes.
Klemmer til at hænge sprutterne op med, medfølger ikke, men kan fåes i hobbyforretninger, legetøjsforetninger, Babysam osv.

Prisen for en sprutte er:
Uden krone på hovedet - 50 kr pr stk
Med krone på hovedet - 65 kr pr stk

Ønsker du sprutten sendt pr post, så er det post DK der bestemmer hvor meget den koster ekstra  Ellers kan den afhentes i Odense C

Har du spørgsmål, så spørger du bare

Vh Louise aka SofiasMor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Kay

SofiasMor skriver:

Dejlige sprutter som denne hækles. Du siger bare farven, og jeg prøver at finde den
De er lavet i bomuldsgarn, og fyldt med fiberfyld. Øjnene er påsyet og lavet af filt. Derfor kan de vaskes i hånden, og tørres på en radiator.

Umiddelbart er det en bestillingsvare, men da jeg ofte ikke kan sidde uden arbejde mellem fingrene om aftenen, så har jeg næsten altid et lille lager i forskellige farver.

Sprutten måler ca. 15 cm, og har en lille løkke i toppen så den kan hænge enten i barnevognen, over puslebordet eller hvor du synes.
Klemmer til at hænge sprutterne op med, medfølger ikke, men kan fåes i hobbyforretninger, legetøjsforetninger, Babysam osv.

Prisen for en sprutte er:
Uden krone på hovedet - 50 kr pr stk
Med krone på hovedet - 65 kr pr stk

Ønsker du sprutten sendt pr post, så er det post DK der bestemmer hvor meget den koster ekstra  Ellers kan den afhentes i Odense C

Har du spørgsmål, så spørger du bare

Vh Louise aka SofiasMor

syntes den er rigtig fin.... laver du også andre dyr eller ting??

Anmeld

15. januar 2012

SofiasMor

Er det noget specielt du har i tankerne? :-)

Anmeld

15. januar 2012

HeidiØ

Ej hvor ER de fine! Jeg viser dem straks til manden og fedter lidt .. (han sys altid jeg bruger penge på alt muligt mærkeligt til lillefisen)!

Anmeld

15. januar 2012

Kay

SofiasMor skriver:

Er det noget specielt du har i tankerne? :-)

tænkte bare at den kunne være fed at havde hængende sammen med andre dyr/ting i samme stil i en barnevogns kæde eller uro

Anmeld

15. januar 2012

SofiasMor

Nårh ja det kunne den. Jeg kiggede lige i mine opskrifter, og jeg har i samme stil små fisk som man kunne lave i forskellige farver :-)
Jeg prøver lige at lave en, for det har jeg ikke prøvet før ;-)

Anmeld

15. januar 2012

Kay

SofiasMor skriver:

Nårh ja det kunne den. Jeg kiggede lige i mine opskrifter, og jeg har i samme stil små fisk som man kunne lave i forskellige farver :-)
Jeg prøver lige at lave en, for det har jeg ikke prøvet før ;-)

det glæder jeg mig til at se

Anmeld

15. januar 2012

SofiasMor

Øv, den blev slet ikke pæn desværre. Totalt uformelig

Må holde mig til Sprutterne :-)

Anmeld

15. januar 2012

SofiasMor

HeidiØ skriver:

Ej hvor ER de fine! Jeg viser dem straks til manden og fedter lidt .. (han sys altid jeg bruger penge på alt muligt mærkeligt til lillefisen)!

Ja det er bare om at fedte. Sådan en mand har jeg også ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.