Pive hovedet er på igen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. marts 2009

Mca<3

Ej hvor jeg bare ikke kan holde det ud mere Jeg er så dårlig . Sover bestemt ikke om natten , har ondt overalt , kvalme , hedeture , svimmelthed mm .. Kom nu ud lille mand .. Skal til jm i morgen ,, håber hun kan fortælle noget er undervejs .. Hvordan har i det ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

MoarViborg

Åhh, det lyder da ikke rart Håber da lillemanden vælger at komme ud til dig inden længe så! Det bliver da også en hård fødsel, hvis du slet ikke får slappet af og sovet igennem inden!

Her går det fortsat fint.. jeg har termin på fredag, men har det på nøjagtig samme måde som jeg havde da jeg i sin tid gik på barsel! Maven er ikke engang faldet synderligt ned! Såå, tror fortsat jeg kommer til at gå noget over tid!

Anmeld

10. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har det nogenlunde - er dog begyndt, at få en del flere gener. Jeg har efterhånden en konstant tryk på skambenet og nogen gange føltes det som om, at babyen er på vej ud Så er lænden også begyndt, at drille.

Jeg fik ikke sovet meget i nat - om det skyldtes babyen eller, at vores søn måtte sove i vores seng pga. falsk strubehoste, tja. Men en ting er sikkert, mine hænder og ene arm sov og jeg var ved, at blive "sindsyg"

Da jeg var gravid sidste gang gik mine veer i gang da, jeg var 38+5 og det er jeg i dag - lidt mærkeligt, at tænke på.

Knus fra
Katja - 9 dage tilbage

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

Ihh synes det synd for jer håber snart jeres små babyer kommer ud til jer, jeg synes selv at vente tiden var ulidelig...

Sender lige noget ve støv til jer..

Knusser Diana

Anmeld

10. marts 2009

Mca<3

Årh ja vi må håbe for os alle der snart sker noget ..
Lidt underlig tanke at man måske kan sidde med sin lille bebs i armene inden weekenden

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Årh ja vi må håbe for os alle der snart sker noget ..
Lidt underlig tanke at man måske kan sidde med sin lille bebs i armene inden weekenden

Åhh det kunne være så fantastisk. så det ikke blever en elefant tid ha ha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.