Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hænge vugge til salg 350. kr
afhentes i Albertslund.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
inkl madras.
MilleMus1988 skriver: åhh den er lækker! hvor gammel kan bebs ca ligge i den ???
åhh den er lækker! hvor gammel kan bebs ca ligge i den ???
Ja ik , syns selv os den er ret sød, da jeg købte den.
altså jeg brugte den lige med det samme.
men ved ikke, hvad andre syns ?
OoLøjsoO skriver: Ja ik , syns selv os den er ret sød, da jeg købte den. altså jeg brugte den lige med det samme. men ved ikke, hvad andre syns ?
MilleMus1988 skriver: jeg ville nok også bruge den med det samme men det var mere det med hvor længe kan de ligge i den ?? alså er de vokset ud af den som 3 måneders eller ja? hehe
jeg ville nok også bruge den med det samme men det var mere det med hvor længe kan de ligge i den ?? alså er de vokset ud af den som 3 måneders eller ja? hehe
du får lige målene:
78 lang.
68 bred.
OoLøjsoO skriver: du får lige målene: 78 lang. 68 bred.
MilleMus1988 skriver: okay så den er faktisk pænt lang jeg snakker med med manden og melder tilbage, for tror da helt klart den ville kunne være et plus hehe
okay så den er faktisk pænt lang jeg snakker med med manden og melder tilbage, for tror da helt klart den ville kunne være et plus hehe
ja nemlig, os det jeg syns var bonus ved den.
jamen det er skam helt i orden, du kan bare melde tilbage, hvis du/i er interesset i den stadigvæk.
solgt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128