22+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

grøn · ært

Jeg kan iiikke finde min kameraoplader og det er altså bare p**** irriterende!  Derfor er der billeder så sent på ugen, for nu gav jeg op..og brugte istedet mac'ens kamera. Men det kan jo sletslet ikke hamle op med mit nikon ><
Wellwell, jeg vil jo stadig gerne vise mavsen frem! :-) Så her kommer der to billeder af den :-) ...og det er ikke strækmærker der anes p ådet ene billede, det er klømærker! :-P Maven klør simpelthen så meget!

Den lille skid er ellers godt og grundig aktiv derinde! <3 Men den er allerede genert. Så snart jeg eller min kæreste ligger hånden på, så er der bare HELT stille derinde. Eller hvis jeg (ligesåstille vel og mærket) løfter op i min trøje, for at se maven hoppe, når den sparker, så er der også bare HELT stille  En meget sky sprælleskid bor i min mave. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

mille25

grøn · ært skriver:

Jeg kan iiikke finde min kameraoplader og det er altså bare p**** irriterende!  Derfor er der billeder så sent på ugen, for nu gav jeg op..og brugte istedet mac'ens kamera. Men det kan jo sletslet ikke hamle op med mit nikon ><
Wellwell, jeg vil jo stadig gerne vise mavsen frem! :-) Så her kommer der to billeder af den :-) ...og det er ikke strækmærker der anes p ådet ene billede, det er klømærker! :-P Maven klør simpelthen så meget!

Den lille skid er ellers godt og grundig aktiv derinde! <3 Men den er allerede genert. Så snart jeg eller min kæreste ligger hånden på, så er der bare HELT stille derinde. Eller hvis jeg (ligesåstille vel og mærket) løfter op i min trøje, for at se maven hoppe, når den sparker, så er der også bare HELT stille  En meget sky sprælleskid bor i min mave. 

en rigtig fin babyhule du har dig....

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

Sikke en fin mave

Jeg havde også en voldsom kløe, specielt på maven, og fik nogle piller for det.
Men fortæl lige din jm om det, for det kan også være tegn på noget med leveren

Anmeld

15. januar 2012

grøn · ært

Nessie skriver:

Sikke en fin mave

Jeg havde også en voldsom kløe, specielt på maven, og fik nogle piller for det.
Men fortæl lige din jm om det, for det kan også være tegn på noget med leveren

Uha, det lyder voldsomt - men SÅ meget klør den heller ikke.. Eller, så ofte skulle jeg måske sige?... Tror nu mere den bare klør, fordi min hud udvider sig... Og så har jeg børneeksem i forvejen, hvilket gør min hud ret tør - og kløende.. Men tak for oplysningen! Jeg snakker med min jordemor så snart jeg kan! :-)

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

grøn · ært skriver:

Uha, det lyder voldsomt - men SÅ meget klør den heller ikke.. Eller, så ofte skulle jeg måske sige?... Tror nu mere den bare klør, fordi min hud udvider sig... Og så har jeg børneeksem i forvejen, hvilket gør min hud ret tør - og kløende.. Men tak for oplysningen! Jeg snakker med min jordemor så snart jeg kan! :-)

Jeg havde ikke tænkt på at kløen kunne betyde andet end at huden udvidede sig, men da jeg fik nævnt det for akupunktursygeplejersken på sygehuset blev jeg straks sendt ned til kontrol.
Der var heldigvis ikke noget, men blev da mere opmærksom på det

Anmeld

15. januar 2012

grøn · ært

Nessie skriver:

Jeg havde ikke tænkt på at kløen kunne betyde andet end at huden udvidede sig, men da jeg fik nævnt det for akupunktursygeplejersken på sygehuset blev jeg straks sendt ned til kontrol.
Der var heldigvis ikke noget, men blev da mere opmærksom på det

Har lige læst lidt om "leverbetinget graviditetskløe" - og det er "kun" 1-3% i skandinavien der får det.. Men det er helt sikkert værd at få tjekket, da det noget så alvorligt, hvis det er det. Men, jeg tror det nu ikke - så voldsomt er det slet ikke. Og det er mere hvis jeg ikke får smurt mig nok med creamer og olier :-) 

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

grøn · ært skriver:

Har lige læst lidt om "leverbetinget graviditetskløe" - og det er "kun" 1-3% i skandinavien der får det.. Men det er helt sikkert værd at få tjekket, da det noget så alvorligt, hvis det er det. Men, jeg tror det nu ikke - så voldsomt er det slet ikke. Og det er mere hvis jeg ikke får smurt mig nok med creamer og olier :-) 

Så må du i gang med cremer og olier, så kan det forhåbentlig tage det værste

Anmeld

15. januar 2012

SP10

Profilbillede for SP10
grøn · ært skriver:

Nu er det ikk for og gøre dig bange, nervøs eller noget.
Men jeg havde kløe sidst i graviditeten (uge36) dog ikke noget voldsomt men det var der.
Jeg havde så læst om leverbetinget graviditetskløe og tænkte at jeg ville få det tjekket for en sikkerheds skyld.
Det viste sig så at jeg havde det, dog var det i en mild grad.
Men tror dog ikk du skal være nervøs da det vidst først i de fleste tilfælde opstår sidst i graviditeten hos dem der får det. og kunne læse du kun var 22 uger henne. men tag en snak med din jordmoder næste gang

Anmeld

15. januar 2012

Benjamins'mor

Rigtigt fin babyhule!

Anmeld

15. januar 2012

Kruse90

Sikke en lækker babyhule søøde
Du vokser så fint

OG det mindede mig jo lige om at jeg ikke har lagt vores ind
Det må jeg få gjort noget ved enten senere eller i morgen eftermiddag

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.