*Hvor Køber i Tøj til jer selv* ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

MariaKyedDK

Som Overskriften lyder - hvor køber i tøj henne ? Tit køber jeg selv i H & M, men det er fordi pengene er små til tøj herhjemme, så hvor køber i pænt tøj henne ??? udover H & M ? Fks Jeans, som sidder godt og ikke koster ½ million  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Lunae

MariaKyedDK skriver:

Som Overskriften lyder - hvor køber i tøj henne ? Tit køber jeg selv i H & M, men det er fordi pengene er små til tøj herhjemme, så hvor køber i pænt tøj henne ??? udover H & M ? Fks Jeans, som sidder godt og ikke koster ½ million  

Jeg køber størstedelen af mit tøj i Vila, Vero Moda og Salling og så køber jeg også i Loftet

Anmeld

15. januar 2012

MariaKyedDK

Lunae skriver:

Jeg køber størstedelen af mit tøj i Vila, Vero Moda og Salling og så køber jeg også i Loftet

Okay salling og loftet kender jeg Ikke, hvor ligger de butikker henne ?

Anmeld

15. januar 2012

Lunae

MariaKyedDK skriver:

Okay salling og loftet kender jeg Ikke, hvor ligger de butikker henne ?

Aarhus

Anmeld

15. januar 2012

MariaKyedDK

Er der nogen af jer som har erfaringer med at Købe tøj online på fks. Gina tricot ??

hvordan kvaliteten er på det tøj ?

Anmeld

15. januar 2012

MariaKyedDK

Lunae skriver:

Aarhus

Anmeld

15. januar 2012

Lunae

MariaKyedDK skriver:

Er der nogen af jer som har erfaringer med at Købe tøj online på fks. Gina tricot ??

Jeg er ikke fan af gina tricot, men det minder egentlig ret meget om h&m, sådan kvalitetsmæssigt

Anmeld

15. januar 2012

C@mill@

MariaKyedDK skriver:

Jeg køber næsten alt mit tøj der, er super glad for det og kvaliteten er ok, tøjet holder ik for evigt men hva gør det... Elsker nyt tøj, ny farver osv så for mig er det helt perfekt fordi det er ik så dyrt så kan jeg med go samvittighed skifte det ud tit..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.