Erfaring med Hummel vinterovertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

morpåthurø

Hej.

Jeg har ikke prøvet at have Hummel overtøj til mine børn, men vil gerne. Har dog hørt at det ikke er så slidstærkt.

Hvad er din erfaring med Hummel vinterjakker og flyverdragter? Er det en god kvalitet og kan de  sagtens holde til et MEGET aktivt børnehavebarn?

Eller er det mere navnet man betaler for end kvaliteten?

Hilsen Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Natascha81

Hejsa.

Mine børn har i år både flverdragter og jakker fra Hummel. Vi er yderst tilfredse med kvaliteten. Det er slidstærkt, og de holde varmen meget fint. Ingen klager herfra

Anmeld

15. januar 2012

MariaKyedDK

LOUISEHOBRO skriver:

Hej.

Jeg har ikke prøvet at have Hummel overtøj til mine børn, men vil gerne. Har dog hørt at det ikke er så slidstærkt.

Hvad er din erfaring med Hummel vinterjakker og flyverdragter? Er det en god kvalitet og kan de  sagtens holde til et MEGET aktivt børnehavebarn?

Eller er det mere navnet man betaler for end kvaliteten?

Hilsen Louise

Hejsa

Vi Har Købt Hummel vinterjakke til vores søn på 5 år I år, og vi er SUPER tilfredse med Kvaliteten.. den er super lækker Varm og alletiders ! de kan varmt anbefales

Flyverdragter har jeg ik prøvet, men tror jeg Køber en, da den vi har købt iår er der allerede kommet Huller i.( det er ikke en hummel flyverdragt)

Anmeld

15. januar 2012

Laulund87

Min datter på 2 år har Hummel vinterjakken. Vi er super tilfredse!

Anmeld

15. januar 2012

An&Jo

min søn har vinterjakken i år, og det er den bedste jakke jeg har haft til ham indtil videre..

Det er bestemt ikke bare navnet du betaler for, du får virkelig kvalitet for pengene..

Anmeld

15. januar 2012

Chr-Hei

Lukas på 6 har haft en hummel vinterjakke + skibukser her til vinter.. Han er en MEGET aktiv dreng og han plejer have to - tre vinterjakker gennem vinteren men i år har han kun haft den ene.. Man kan se den er brugt / lidt snavset den er blevet vasket en gang og den kunne nemt bruges en vinter til hvis han kunne passe den om et år..

Vi er SÅ tilfredse og er enige om her det KUN bliver hummel fremover det kan godt svare sig give lidt mere...

Anmeld

15. januar 2012

norenberg

De duer ikke til.mine sønner de var ved at koge i dem og så var de meget stive i det....de lignede jo michillin mænd i dem så de blev solgt i en fart ogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.