1. besøg hos lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. marts 2009

Anden gang

Hej
I Torsdags den 5. marts var jeg til mit første besøg hos lægen. Nej hvor jeg havde glædet mig til at få et endeligt svar på at alt gik som det skulle og graviditeten var positiv. Var hos lægen en time, det tog noget tid men meget hyggeligt var det. Kærsten var med, Vi glæder os begge meget.

Nu går jeg så og glæder sig over at være gravid og ser frem til nakkefoldscanningen. Selvom der er længe til.

I weekenden sagde vi den store hemmelighed til begge vores forældre og hold da op hvor blev de glade og rørte, det var en super fed oplevelse. Så glæder man sig endnu mere.
Jeg fortalte den glade nyhed til chefen i dag, han tog det meget godt. Jeg regner med at oplyse mine kollegaer i løbet af ugen. Jeg er i uge 9 nu.

Hvordan går det med jer andre?
Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

tumle81

Jeg har netop i går sagt det til mine kolleger, der var stor opbakning og lykønskninger :-)

Chefen fik det af vide i sidste uge, da jeg har problemer med migræne og derfor har haft nogle syge episoder allerede. Tidligere har jeg også lidt af bækkenløsning og kan da godt mærke begyndende ømhed i bækkenet, men håber at det varer noget (hvis overhovedet!) at jej skal igang med sygemelding og fys.

Det er mit 3. barn og jeg synes allerede at jeg er begyndt at bule lidt på maven, har masser af kvalme og endnu mere træthed...

Jeg skal til lægen om ca 2 uger og have lavet vandrejournal, og så ser jeg også frem til NF.

Jeg er forresten i uge 8 (7+0) i dag ;-)

Tillykke til jer alle med spirer i maven *s*

Knus Kathrina, Victoria 16. marts 2004, Valdemar 13. juli 2007 og termin 27.10.09

Anmeld

10. marts 2009

Ane nu mor

Hej,

ja så blev det også min tur. Er vanvittigt glad og forvirret og bange. Nogle gange mister jeg helt følingen med virkeligheden og glemmer hvor jeg er. Hvornår begynder de minutter på dagen, hvor man godt kan glemme det for en kort stund? Og få lavet noget arbejde f.eks.?

Jeg ved ikke præcis, hvor langt jeg er henne. Ved bare at to gravidetstests sjældent tager fejl. Skal til lægen på mandag med min kæreste og finde ud af terminsdatoen. Ud fra symptomerne (træthed, spændte bryster og menstruationslignende spændinger i underlivet) regner vi med, at jeg er i uge 5.

Kan slet ikke forestille mig allerede at skulle fortælle det til mit arbejde om tre-fire uger. Håber jeg slipper for at afsløre mig selv med løbeture mod toilettet mv.

Dejligt at have nogen at dele det med her...

Anmeld

31. marts 2009

Na-Wi

Hej med jer..

Jeg er helt ny herinde, og håber på at kunne finde noget opbakning herinde..

I dag har jeg været inde og blive scannet og jeg er 8+6 henne i min graviditet..
Det var ikke en særlig god oplevelse, da der ikke var styr på noget som helst.. Jeg synes selv jeg har fået en dårlig start på min graviditet, men det kan vel kun blive bedre Jeg havde Malou herinde fra med til scanningen, og jeg ville
være helt lost hvis hun ikke var med..

Malou har regnet ud at jeg har termin d. 9 November, men kan ikke helt finde
ud af hvordan jeg har det med det.. Jeg er sammen med faren, men han er ikke super glad for det hele, så har utrolig mange bekymringer hele tiden..

Jahh men lidt om mig, forsat god aften til jer alle

Knus fra Nanna

Anmeld

31. marts 2009

malou

Naannaa87 skriver:

Hej med jer..

Jeg er helt ny herinde, og håber på at kunne finde noget opbakning herinde..

I dag har jeg været inde og blive scannet og jeg er 8+6 henne i min graviditet..
Det var ikke en særlig god oplevelse, da der ikke var styr på noget som helst.. Jeg synes selv jeg har fået en dårlig start på min graviditet, men det kan vel kun blive bedre Jeg havde Malou herinde fra med til scanningen, og jeg ville
være helt lost hvis hun ikke var med..

Malou har regnet ud at jeg har termin d. 9 November, men kan ikke helt finde
ud af hvordan jeg har det med det.. Jeg er sammen med faren, men han er ikke super glad for det hele, så har utrolig mange bekymringer hele tiden..

Jahh men lidt om mig, forsat god aften til jer alle

Knus fra Nanna

Du er så sød smukke. Nyd dit spir i maven.... og brug din gruppe her i 4 kvartal 2009. De vil med garanti hjælpe dig med alle dine tanker, følelser og være klar til at holde humøret oppe mens du venter på den største oplevelse i dit liv. STØRRE KÆRLIGHED FINDES IKKE!!! End dit lille barn... tro mig!!

Og det gælder Jer alle nye vordende mødre herinde... tillykke tillykke

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.