ik så aktiv idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

sandramor

Hej piger ..

Så er der to dage til jeg igen skal se lillepigen... Skal til vækstscanning på på mandag kl 12 og det blir bare så dejligt at se hende igen....

Men øv sys hun driller mig lidt idag.... Har selvfølgelig mærket hende idag... Men sys ikke så meget... Jo altså lidt moslen rundt og lidt spark... Men ikke voldsomt...feks igår var hun virkelig aktiv derinde og hoppede og dansede rundt derinde.... Altså tænker at det vel er okay at de har nogle dage hvor de bare er knap så aktive eller???

Begynder jo snart at tro det er psykisk... Sys altid hun blir mindre aktiv en dag eller to før scanning.... Ellers er det min hjerne der spiller mig et puds....

Skal man bare mærke sit barn nogle gange i løbet af dagen eller skal det være mange gange løbet af dagen.... Er i uge 28

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Valle81

Bare du mærker liv i løbet af dagen er alt fint de har aktive dage og dage hver man skal mosle løs for at måske liv jeg synes at huske fra mine tre graviditeter at dagene var meget forskellige.

Men er du meget nervøs, så kontakt endelig fødegangen.

Christina

Anmeld

14. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Så længe du har mærket hende i dag tror jeg ikke du skal være urolig  Mon ikke bare hun tager en slapper efter i går så?

Anmeld

14. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Så længe du har mærket hende i dag tror jeg ikke du skal være urolig  Mon ikke bare hun tager en slapper efter i går så?

Anmeld

14. januar 2012

sandramor

Nej tænker også at så længe jeg bare har mærket hende burde jeg jo ikke være nervøs egentlig.....

Og jo satser på hun trænger til en slapper ovenpå igår

Anmeld

14. januar 2012

Carl-Emil's mor

sandramor skriver:

Nej tænker også at så længe jeg bare har mærket hende burde jeg jo ikke være nervøs egentlig.....

Og jo satser på hun trænger til en slapper ovenpå igår

Drik IS-koldt vand og lig dig ned så burde det hjælpe det er fast rutine på hospitalet heroppe når man kommer ind pga manglende aktivitet

Anmeld

14. januar 2012

k&k&k&k

sandramor skriver:

Hej piger ..

Så er der to dage til jeg igen skal se lillepigen... Skal til vækstscanning på på mandag kl 12 og det blir bare så dejligt at se hende igen....

Men øv sys hun driller mig lidt idag.... Har selvfølgelig mærket hende idag... Men sys ikke så meget... Jo altså lidt moslen rundt og lidt spark... Men ikke voldsomt...feks igår var hun virkelig aktiv derinde og hoppede og dansede rundt derinde.... Altså tænker at det vel er okay at de har nogle dage hvor de bare er knap så aktive eller???

Begynder jo snart at tro det er psykisk... Sys altid hun blir mindre aktiv en dag eller to før scanning.... Ellers er det min hjerne der spiller mig et puds....

Skal man bare mærke sit barn nogle gange i løbet af dagen eller skal det være mange gange løbet af dagen.... Er i uge 28

Hej.

Jeg ville blot dele min egen erfaring, måske det kan berolige dig lidt.

Jeg mærker også liv hver dag, men når hun har haft en dag med mange spark og vendinger slapper hun af dagen efter...

Den slår aldrig fejl... Jeg ved efterhånden at hvis jeg har mærket hende meget kan jeg dagen efter som regl "kun" mærke hende et par gange eller 4...

Men det er jo med at finde ud af hvordan rytmen hos din den lille er... Her melder hun sig oftes med den store omgang spark og moslen omkring sengetid... Og så er der et par enkelte spark i løbet af dagen...

Jeg ville ikke være nervøs så længe du mærker hende... Også selvom det ikke er som du plejer, hun tager sig nok bare en slapper 

Håber det hjalp.

Anmeld

14. januar 2012

sandramor

Okay ja det er rigtig det har jeg egentlig godt hørt

tak for det... Det vil jeg lige prøve

Anmeld

14. januar 2012

sandramor

Tak for din historie den beroligede mig faktisk en hel del

Og egentlig når jeg sidder og læser det du har skrevet kan jeg egentlig ret god genkende det.... Hun er altid lidt aktiv om morgenen... Så igen en lille smule over middag og igen ved spisetid og så mest aktiv ved omkring 21 tiden.... Men ja idag har hun bare ikke været særlig aktiv....
Men ja har egentlig oplevet det før det med at hvis hun har haft en dag hvor hun virkelig har været igang så slapper hun mere af dagen efter...

Så mange tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.