sandramor skriver:
Hej piger ..
Så er der to dage til jeg igen skal se lillepigen... Skal til vækstscanning på på mandag kl 12 og det blir bare så dejligt at se hende igen....
Men øv sys hun driller mig lidt idag.... Har selvfølgelig mærket hende idag... Men sys ikke så meget... Jo altså lidt moslen rundt og lidt spark... Men ikke voldsomt...feks igår var hun virkelig aktiv derinde og hoppede og dansede rundt derinde.... Altså tænker at det vel er okay at de har nogle dage hvor de bare er knap så aktive eller???
Begynder jo snart at tro det er psykisk... Sys altid hun blir mindre aktiv en dag eller to før scanning.... Ellers er det min hjerne der spiller mig et puds....
Skal man bare mærke sit barn nogle gange i løbet af dagen eller skal det være mange gange løbet af dagen.... Er i uge 28
Hej.
Jeg ville blot dele min egen erfaring, måske det kan berolige dig lidt.
Jeg mærker også liv hver dag, men når hun har haft en dag med mange spark og vendinger slapper hun af dagen efter...
Den slår aldrig fejl... Jeg ved efterhånden at hvis jeg har mærket hende meget kan jeg dagen efter som regl "kun" mærke hende et par gange eller 4...
Men det er jo med at finde ud af hvordan rytmen hos din den lille er... Her melder hun sig oftes med den store omgang spark og moslen omkring sengetid... Og så er der et par enkelte spark i løbet af dagen...
Jeg ville ikke være nervøs så længe du mærker hende... Også selvom det ikke er som du plejer, hun tager sig nok bare en slapper 
Håber det hjalp.
Anmeld