Hvilken vogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

stjerneskud10

Hejsa alle sammen

Kæresten og jeg var i torsdags ude at kigge på barnevogn, og synes virkelig det er svært.. Lige pt. står valget mellem en Odder Zip med X-dremastel og Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel.. Men hvilken det bliver er stadig uvist

Hvilken barnevogne har i overvejet, og hvad er valget faldet på, hvis i da har besluttet jer..

Knus stjerneskud10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

pemiro

stjerneskud10 skriver:

Hejsa alle sammen

Kæresten og jeg var i torsdags ude at kigge på barnevogn, og synes virkelig det er svært.. Lige pt. står valget mellem en Odder Zip med X-dremastel og Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel.. Men hvilken det bliver er stadig uvist

Hvilken barnevogne har i overvejet, og hvad er valget faldet på, hvis i da har besluttet jer..

Knus stjerneskud10

Vi ville gerne ha en emmaljunga, men da vi kiggede rundt i butikkerne faldt vi for scandia fordi de bare er så klassiske. Så var vi heldige at støde på en brugt til halv pris hvor man ikke kunne se nogle steder at den var brugt. Så vores blev en sort scandia

Anmeld

15. januar 2012

LilleLene

stjerneskud10 skriver:

Hejsa alle sammen

Knus stjerneskud10

En scandia med RikkeMai design Den er bare dejlig let at køre med, og på tilbud til 3000 kr

Anmeld

15. januar 2012

eliasogmor

stjerneskud10 skriver:

Hejsa alle sammen

Knus stjerneskud10

hej... vi har besluttet os for emmaljunga big star supreme speciel edition med uniQ stel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.