Baby bjørn Bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.191 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

NUMORTILFIRE

Baby bjørn bæresele model active. sort og kun brugt få gange.. nypris 999,- sælges til kr. 500,- inkl. porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

NUMORTILFIRE

9. februar 2012

Timse

jeg har overhovedet ikke forstand på dette, men har en bror der ønsker sig en til hans kommende søn, så på forhånd undskyld hvis det er et dumt spørgsmål, men kan babyen vende både ind mod personen og ud mod verdnen i denne?

tine

Anmeld

9. februar 2012

NUMORTILFIRE

jeg har overhovedet ikke forstand på dette, men har en bror der ønsker sig en til hans kommende søn, så på forhånd undskyld hvis det er et dumt spørgsmål, men kan babyen vende både ind mod personen og ud mod verdnen i denne?

tine

Hej Tine

Jeg har lige fundet nedenstående information og beskrivelse på selen.

Information

Denne robuste og komfortable bæresele er designet til at bære tungere børn i længere tid.

Beskrivelse

Lækker robust og komfortabel bæresele, som yder en perfekt støtte til baby og sikrer dermed at dens arme og ben er i en fysiologisk rigtig stilling. Bæreselen har brede og polstrede bløde skulderremme samtidig med at den yder en rigtig komfortabel støtte i lænden - disse faktorerm samlagt gør, at den er rigtig god til at bære tungere børn i længere tid ad gangen. Når barnet bliver ældre og selv kan holde sit hoved, kan nakkestøtten foldes ned og barnet kan vende fremad. Kan anvendes fra nyfødt (mindst 3,5 kg og 53 cm) og op til 12 kg. Kan maskinvaskes ved 40°C. BaByBjörn bæresele Active er testet i henhold til Øko-Tex Standard 100, klasse 1, så der er garanti for, at produktet ikke indeholder skadelige stoffer af nogen art.

Anmeld

9. februar 2012

Timse

Super, jeg hører lige ad og så vender jeg tilbage

Anmeld

11. februar 2012

Timse

Hej hvis du kan vente med betalingen til den første, så vil de meget gerne have den

Anmeld

11. februar 2012

NUMORTILFIRE

Timse skriver:

Hej hvis du kan vente med betalingen til den første, så vil de meget gerne have den

Det er helt ok. Jeg sender pb så vi kan aftale nærmere.

Anmeld

7. marts 2012

NUMORTILFIRE

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.