hvornår tester i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.806 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

SaNiNa

Efter jeg er hold på med at tage p-piller kan jeg slet ikke regne med min mens. hvis jeg skal tage efter da jeg tog min p-piller å er jeg gået en uge og 3 dag over men hvis jeg skal tage efter 4 uger så er jeg kun gået 3 dage over...

hvordan tester i?
er bare lidt nysgerrig...

sanne "som er positiv:D)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Tullebobs

Hej Sanne

Først tillykke med den positive test, så satser vi på en dejlig bebs denne gang(L)

Nu tester jeg ikke noget som helst lige nu:)) Vi skal nemlig ikke lige have flere små trutter lige nu:D

Men hvis jeg skulle teste så ville det være efter følgende system: Cyklys er 28 dage (genrelt, for det varierer individuelt men det er jo ikke alle der kender deres egen præcise cyklus), og man ville så kunne teste præcis 4 uger efter den første dag i sidste mens. Altså hvis første dag i sidste mens fx var den onsadg den 6/2, så ville man kunne teste fra idag af... Håber det giver mening;)

Det lyder sørme spændende denne gang, hvad med knæet er der fundet en løsning på det?

Stort kram fra Trine(H)

Anmeld

5. marts 2008

SaNiNa

nej har stadig ikke hørt noget og er ved at blive vanvittig af at gå hjemme har lge haft mulighed for at få noget vikar abrjde i en børnehave og selvfølgelig så skal jeg holde mig i ro men de vil rigtig gerne have mig så jeg skulle bare ringe når jeg var klar håber på jeg kommer til scanning i morgen eller fredag min læge harsende en akut noget til ouh..

sanne

Anmeld

28. marts 2008

camillawp1982

Hej :P

Jeg har i flere år testet en gang hver måned, fordi jeg altid har haft meget uregelmæssig menstruation. Jeg gør det altid den 1. dag i måneden eller lige deromkring, så er det til at huske. Jeg gør det dog ikke hvis jeg lige har haft menstruation, for så ved jeg jo at jeg ikke kan være gravid. Jeg køber 5-10 tests ad gangen på nettet. ´

MVH Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.